מכבי עירוני רעננה מהליגה הלאומית פגשה לפנות בוקר (בין שישי לשבת) את לוס אנג'לס קליפרס. על פניו, שורה שלא הייתם מאמינים שתירשם אי פעם. והנה, הודות לג'ף רוזן, הבעלים לשעבר של מכבי חיפה וכיום הספונסר של הקבוצה מהשרון, המועדון הישראלי חווה לא מעט אבק כוכבים במסע משחקים לארה"ב.
היריבה הראשונה של רעננה - הקליפרס - טיילה כצפוי לניצחון 81:121 בסיאטל, במשחק שהיה בשליטה מוחלטת של הקבוצה מאל.איי. החבורה של טיי לו סיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:37 והמשיכה להגדיל את הפער עד לסיום. עד כדי כך זה היה לא כוחות עד שכתב "האתלטיק", ג'ון הולינג'ר, טען כי: "משחקי הכנה נגד קבוצות מחוץ ל-NBA הם בזבוז זמן מוחלט".
2 צפייה בגלריה
נוריס קול
נוריס קול
קול מתעופף בדרך לשתי נקודות קלות, הלילה מול הקליפרס
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
יוסי בונן
יוסי בונן
זה לא חלום. ניר קפלן על הקווים מול קבוצת NBA
(צילום: AFP)
את רעננה, קבוצה שמתיימרת לאיים העונה על עלייה לליגת העל, מחזקים במסע המשחקים בארה"ב לא פחות מ-7 שחקנים, ביניהם אפשר למצוא את אקס מכבי ת"א נוריס קול, הבחירה מספר 18 בדראפט 2016 טרנס ג'ונס, אוקארו ווייט ששיחק בעונה הקודמת בפנאתינייקוס, סינדריוס טרונוול, בריאנטה וובר ואריק גריפין שישחק העונה בהפועל אילת.
הקליפרס, ללא קוואי לנארד ופול ג'ורג', נהנו מ-16 נקודות של לוק קנארד ו-14 של מוזס בראון, מוסא דיבאטה ומייקל דבו. אנתוני מורס בלט אצל המפסידה עם 20 נקודות, ג'ייסון סיגרס הוסיף 15 ו-ווילי וורקמן רשם שורה סטטיסטית נאה של 6 נקודות לצד 10 ריבאונדים.
"בזבוז זמן": כתב "האתלטיק", ג'ון הולינג'ר, לא מתרשם מרעננה
רעננה תקיים עוד שני משחקים במסע שלה - ביום שישי מול פורטלנד של דמיאן לילארד ולאחר מכן נגד אוקלהומה סיטי.