הפועל ת"א, שסופרת כבר שני הפסדים רצופים ביורוקאפ, תקווה לחזור הערב (רביעי, 20:00) למסלול הניצחונות בסיום המשחק הביתי מול חובנטוד בדאלונה - הקבוצה שהדיחה אותה ברבע גמר היורוקאפ בעונה שעברה - בהיכל אלכסנדר ניקוליץ' בבלגרד.
האדומים מדורגים במקום הרביעי בבית עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים, בעוד הקבוצה הספרדית מדורגת במקום השישי עם שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים. אחרי ההפסד לפרומיטיי הסגל של דני פרנקו התפצל, כשהשחקנים הישראלים חזרו ארצה והזרים נשארו באירופה, אך הקבוצה התחברה מחדש בתחילת השבוע והספיקה לערוך שלושה אימונים משותפים.
1 צפייה בגלריה
זלמנסון
זלמנסון
רוצים לחזור לנצח. שחקני הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו לקראת עוד משחק מאתגר, נגד קבוצה איכותית", אמר המאמן דני פרנקו. "אמנם זה משחק בית שלנו, אבל כשאנחנו רחוקים מישראל, מקהילה שלנו והקהל שלנו - ברור שזה בית בעיקר על הנייר. אני בטוח שלמרות הסיטואציה, השחקנים יעשו את המקסימום ואת כל מה שאפשר על מנת לחזור למסלול הניצחונות ולשמח את אלו שצופים בישראל".
הגארד אקסבייר מנפורד הוסיף: "אחרי שני הפסדים יש לנו הזדמנות לחזור לעצמנו ולהתקדם לכיוון צמרת הבית. אני מאמין שנדע לתקן את הליקויים משני המשחקים מול פריז ופרומיטיי כדי להשיג ניצחון מול יריבה איכותית". בצד המקצועי הפועל תמשיך לשחק ללא תומר גינת שנפצע לפני עשרה ימים בקרסול.
אחרי המשחק מול בדאלונה הפועל ת"א תמשיך לשהות בבלגרד לקראת המשחק מול בשיקטאש ביום רביעי הבא. המשחק היה אמור להתקיים בטורקיה אך ביורוקאפ החליטו להיענות לבקשת האדומים והחליפו ביתיות. מיד אחרי המשחק מול הקבוצה הטורקית, הפועל ת"א תעשה את דרכה ארצה, כשעדיין לא ברור מי מהשחקנים הזרים יסכים להגיע לקראת המשחק ב-3 בדצמבר מול הפועל באר שבע.