סוף טוב הכל טוב. גלבוע/גליל תמשיך לשחק בעונה הבאה בליגת העל אחרי שחברת "גבעסול" תהיה הספונסרית הראשית, ומשפחת אוחיון תישאר הבעלים גם בעונה הקרובה. המטרה העתידית היא להעביר את הבעלות אל החברה ב-2022/23.
"ההסכמות האחרונות נולדו על רקע קשרי החברות הקרובים והחמים בין משפחת אוחיון וגבעסול. קבוצת גבעסול, קבוצה תעשייתית, לקחה על עצמה לסייע לקבוצה, להמשיך ולקיים את המועדון ואת המסורת שהנחיל חיים אוחיון ז"ל לטובת תושבי האזור בשיתוף המועצה, תוך טיפוח ספורטאים ישראלים צעירים ואוהדי הקבוצה", נאמר בהודעת המועדון.
2 צפייה בגלריה
אוחיון. במשפחה החליטו לוותר על הבעלות לאחר מותו
אוחיון. במשפחה החליטו לוותר על הבעלות לאחר מותו
אוחיון. במשפחה החליטו לוותר על הבעלות לאחר מותו
(צילום: יועד כהן)
כזכור, בשעות הבוקר הודיעה משפחת אוחיון כי תפסיק את תמיכתה בקבוצה והוציאה הודעה בנושא. "מאז פקד אותנו האסון, אנו עמלים מבוקר ועד ליל בניסיון לאתר בעלים חדשים לקבוצה, אשר ימשיך את מלאכתו וישמר את מורשתו רבת השנים של חיים יקירנו. למרות מאמצינו לגייס גורמים שונים, אשר יובילו את הקבוצה בשנים הקרובות, לא נמצא גורם המעוניין להוביל את הקבוצה רבת ההישגים. על כן, אנו נאלצים להודיע בעצב רב על הפסקת פעילות הקבוצה".
יש לציין כי במועצה האיזורית גלבוע היו מודעים למצב המסובך מזה שלושה שבועות, וניסו לעזור ולסייע במציאת רוכש חדש. כמו כן, במועצה התחייבו על הגדלת תקציב התמיכה אם יתבקשו לכך וכן בחידוש הפרקט, מערכת מיזוג אוויר וגנרטור חדשים באולם בגן נר לאור מה שקרה בחצי גמר הפלייאוף מול הפועל חולון. בסופו של דבר, כאמור, העניין הגיע לפתרון.

מי זו גבעסול?

האדם הרציני ביותר שהסכים לקחת עליו את הבעלות על גלבוע/גליל הוא גדעון ידין, בעלי ומנכ"ל חברת "גבעסול", ומי שהיה חבר קרוב של חיים אוחיון. הבקשה המשמעותית של ידין הייתה לקבל את הקבוצה נקייה מחובות.
במשפחת אוחיון הסכימו להגיע לסוג של פשרה, כאשר היו מוכנים להמשיך בבעלות על הקבוצה לעונה נוספת, ובזמן הזה ידין, שהיה אמור לשמש כספונסר, יבצע את כל הבדיקות שירצה על גלבוע/גליל ולאחר מכן ייקח את הבעלות. במידה שיחליט כי אין בכוונתו לרכוש את הקבוצה בסיום העונה, במשפחת אוחיון התחייבו לחפש רוכש אחר. אפילו הוסכם כי ירון אוחיון, האיש החזק בגלבוע/גליל בתקופת ראש המועצה הקודם, דני עטר, יהיה נציג משפחת אוחיון בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי גלבוע/גליל. לא יהיה להם את מי לעודד יותר
אוהדי גלבוע/גליל. לא יהיה להם את מי לעודד יותר
אוהדי גלבוע/גליל. לא יהיה להם את מי לעודד יותר
(צילום: זהר שחר)
פורסם לראשונה: 12:03, 29.07.21