הפועל ת"א הודיעה היום (ראשון) כי כוכב הקבוצה ג'ייקובן בראון, שסובל מקרע חלקי בגיד הפיקה, החליט לאחר התלבטויות לוותר על הטיפולים השמרניים ולעבור מחר ניתוח. המשמעות היא שהגארד לא יחזור לשחק העונה.
בראון נפצע במהלך הרבע הראשון בהפסד הכואב לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ וירד מהפרקט. הוא שב לשחק רק ברבע האחרון. בראון הוא אחד הרכזים הטובים בליגת העל בשנים האחרונות. העונה הוא רשם בליגה ממוצעים של 9 נקודות ו-7.5 אסיסטים למשחק, אך שותף רק בשישה משחקים עקב פציעות. ביורוקאפ הוא שותף ב-12 משחקים, בהם רשם ממוצע של 11.3 נקודות ו-6.1 אסיסטים.
1 צפייה בגלריה
מכה להפועל ת"א. בראון
מכה להפועל ת"א. בראון
מכה להפועל ת"א. בראון
(רועי כפיר, one)
בעקבות המצב, בהפועל ת"א שוקלים להביא מחליף לבראון. אם בסופו של דבר אכן יחליטו במועדון ללכת על המהלך, הם יוכלו לעשות זאת עד ה-21 באפריל, תום מועד ההחתמות בליגת העל.

פרנקו: "אני אחראי על הטוב ועל הרע"

הפועל ת"א יצאה אתמול מהמיני משבר שלה עם 64:91 מרשים על הפועל ירושלים. מי שספג את רוב הביקורת על ההדחה מאירופה היה המאמן דני פרנקו, שביום רביעי האחרון ביקר את השחקנים בראיון אחרי המשחק ולא לקח אחריות בעצמו. "כשדברים הולכים כל כך עקום כמו שהיה לנו במחצית השנייה מול בשיקטאש, אז פתאום הכל נראה רע ושחור", אמר פרנקו. "כל מילה נתפסת מחוץ להקשר. אתם מכירים אותי המון שנים, כל הזמן קוראים לי מאמן של שחקנים, אני לא מאמין שמישהו מכם חשב שלי הייתה מילה רעה על חלק מהשחקנים שלי. הם יודעים את זה טוב מאוד. אני מאוד מאמין בחבר'ה האלה ואוהב להיות איתם.
"בסופו של יום, באופן טבעי, כשהדברים הולכים כמו היום אני אחראי, וביום רביעי אני גם הייתי אחראי", המשיך המאמן, "אני אחראי על הטוב ועל הרע. לשמחתי יש לנו עוד שני תארים להילחם עליהם העונה הזאת. נוכל להילחם עליהם. יש לנו יעדים ששמנו לפנינו, באחד מהם עשינו חצי דרך, אבל זה לא לוקח כלום ממה שהקבוצה הזאת עשתה עד לכאן".
פרנקו סיפר גם על השיחה שהייתה לו עם הבעלים עופר ינאי בסוף השבוע האחרון: "אני צריך לתת קרדיט גדול לצוות ולהנהלה שלנו שבתוך הסערה של התחושות ידעו לתת לנו שקט, וידעו לסנן מהשחקנים את רעשי הרקע, ולתת את הביטחון. בשיחה שלי עם עופר הוא ידע לתת את הביטחון וידע שזה כואב לכולם באותה מידה. החיזוקים שקיבלנו מבית, והאמונה אחד בשני, באה לידי ביטוי בצורה שהפתיעה את כולם, אולי גם אותנו. ידענו שאנחנו באים להילחם ולא להתפרק".