סדרת רבע גמר ביורוליג בין מכבי ת"א למונאקו תיפתח בשבוע הבא, אבל מתברר שאוהדי הצהובים חושבים כבר צעד אחד קדימה. 500 אוהדי מכבי ת"א כבר רכשו כרטיסים לפיינל פור של היורוליג שייערך השנה בקובנה.
כאמור, מכבי ת"א תתחיל את סדרת הטוב מחמישה משחקים ברבע הגמר מול מונאקו ביום שלישי הקרוב עם שני משחקי חוץ, אבל עוד לפני שהתחילה הסדרה מנתוני חברת Live Tickets עולה כי מאז הניצחון של הצהובים נגד ריאל מדריד חלה עלייה בביקוש לכרטיסים לפיינל פור מצד הישראלים כשכבר למעלה מ-500 אוהדים רכשו כרטיסים לאירוע.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א בכדורסל
אוהדי מכבי ת"א בכדורסל
אוהדי מכבי ת"א. חלקם רכשו כרטיסים לפיינל פור
(צילום: עוז מועלם)
"במידה שמכבי ת"א אכן תעפיל לפיינל פור, נראה ביקוש מטורף לכרטיסים לאירוע וההערכות בענף הם לכמות של 8,000 ישראלים שיטוסו לליטא כדי ללוות את הקבוצה", אמר מנכ״ל Live Tickets יוסי אלפסי.
"חשוב להבין שגם מאות האוהדים שכבר מחזיקים בכרטיסים לפיינל פור עשו זאת מבלי שלרובם יש עדיין כרטיס טיסה או מקום לינה שהם סגרו מראש. אוהדי מכבי ת"א המנוסים יודעים שמחירי הכרטיסים לפיינל פור יכולים לעלות בצורה חדה מכיוון שייתכן ובין ארבע הקבוצות שיעלו יהיו הקבוצות הכי מושכות קהל באירופה - ז׳לגיריס המקומית, פרטיזן בלגרד ואולימפיאקוס", מסביר אלפסי.