אחרי שנכשל בשתי בדיקות רפואיות במכבי ת"א - הגארד-פורוורד הקולומביאני בראיין אנגולה חתם לבסוף לשנתיים דווקא אצל היריבה העירונית. זאת לאחר שהפועל ת"א הודיעה היום (שלישי) רשמית על המעבר המסקרן - ועשתה זאת, בין השאר, בציוץ עם השיר מסדרת "הלב" המיתולוגית - כעקיצה למכבי (שבחרה, כאמור, לא להחתים אותו בשל הממצאים הרפואיים שהתגלו בבדיקה שעבר).
הסיפור עם אנגולה מפותל. עוד לפני סיום העונה האחרונה החתימה מכבי ת"א את השחקן (29, 1.98 מ') על חוזה לעונה הבאה בכפוף לבדיקות רפואיות. בכך היה אמור להפוך לרכש הראשון שלה לעונת 2023/24.
3 צפייה בגלריה
בראין אנגולה
בראין אנגולה
בסוף ישחק בליגת העל. אנגולה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
הציוץ העוקצני של הפועל ת"א
הציוץ העוקצני של הפועל ת"א
הציוץ העוקצני של הפועל ת"א
(צילום מסך: מתוך הטוויטר)
הפועל ת"א מחתימה את אנגולה - וממשיכה לעקוץ
רק שזה לא קרה. אנגולה נכשל בבדיקה הרפואית הראשונה, לאחר מכן גם בשנייה - והחוזה שלו במכבי ת"א בוטל אוטומטית. אגב, מעבר לציוץ העוקצני לאחר החתימה של אנגולה, מנהל הפועל ת"א, איתי ברגר, אף הוסיף ללבות את האש כשרשם ברשתות החברתיות: "סערות יש וגם סודות". בהודעה הרשמית צייצה הקבוצה: "הלב אדום, השם הפועל!".
אנגולה זכור לחובבי הכדורסל בארץ לאחר שבעונת 2020/21 שיחק במדי עירוני נס ציונה הוביל אותה לזכייה ביורופקאפ. לאחר מכן עבר גם באא"ק אתונה היוונית, גלאטסראיי ובקרשיאקה, קבוצתו האחרונה - ממנה הגיע לאדומים. "השחקן הגיע לישראל ביום חמישי ועבר בימים האחרונים סדרת בדיקות מקיפה בסיומן קיבל את כל האישורים הנדרשים על מנת לשחק", נמסר מהפועל ת"א לאחר החתימה.
גם סוכנו של אנגולה, ניקוס ספאנוס, התייחס לסוגיה בציוץ בטוויטר: "בראיין אנגולה עבר בהצלחה ב-14 החודשים האחרונים 5 בדיקות רפואיות ביוון, 3 בדיקות בטורקיה ובדיקות גם בישראל. מעתה כל אזכור של כביכול בעיות רפואיות יטופל במסגרת הראויה".
3 צפייה בגלריה
בראיין אנגולה
בראיין אנגולה
אנגולה בפעולה במדי נס ציונה. סיפור מפותל
(צילום: עוז מועלם)

פרנקו: "מהלך מנצח"

מאמן הפועל ת"א, דני פרנקו: "מברך על ההצטרפות של בראיין לשורותינו. בראיין עונה לנו על צרכים רבים שחיפשנו בשחקן אחד, יכולת הובלת כדור ויצירה המשלבת גודל שמאפשר לו לשחק בכל עמדות הגארד. היכולות המגוונות של בראיין יאפשרו לנו לשחק בהרכבים שונים ויקלו על ניהול העומסים ברישום הזרים בליגה הישראלית. אני מעריך את המאמץ וההשקעה שכרוכה במהלך הזה ואני בטוח שזה מהלך מנצח".
יו"ר הקבוצה, רמי כהן: "עברנו שבוע מרתק סביב ההחתמה של בראיין, שכלל הרבה שיחות טרום ההחלטה וטיסה של המאמן דני פרנקו אל השחקן לאיזמיר. בסופו של דבר, בראיין נדבק כבר במהלך השיחות בחיידק הקרוי הפועל ת"א ו-ויתר על הצעות גדולות מרוסיה, ספרד וטורקיה בשביל לחתום אצלנו".