"סתם הפסדנו, פשוט בעטנו בדלי", אמרו בהפועל ירושלים אחרי ההפסד האכזרי לקרשיאקה אחרי שלשה על הבאזר שקבעה 84:86 לקבוצה הטורקית במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.
בשבוע הבא מחכה להם מנרסה בפיס ארנה, אבל קודם לכן האדומים יפתחו את העונה גם בליגה במשחק חוץ מול הפועל גליל עליון בשבת הקרובה.
4 צפייה בגלריה
ווילי וורקמן מאוכזב
ווילי וורקמן מאוכזב
"סתם הפסדנו, בעטנו בדלי". ווילי וורקמן מאוכזב
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
קרשיאקה חוגגת את סל הניצחון
קרשיאקה חוגגת את סל הניצחון
איזו דרמה. קרשיאקה חוגגת את סל הניצחון
(צילום: אורן אהרוני)
בסיום המשחק אפשר היה לראות את אנשי הפועל ירושלים המומים, כשרגע לפני כן הם צהלו משמחה והיו בטוחים שהניצחון בכיס שלהם. המאמן אורן עמיאל תפס את ראשו בידיו והתקשה להאמין למה שקרה בשניות האחרונות. השחקנים יצאו מחדר ההלבשה עם פנים נפולות ו-5,000 האוהדים שקיוו לפתוח את העונה האירופית ברגל ימין יצאו מאוד מאוכזבים.
חוץ מההפסד, סיפור המשחק היה ללא ספק אנתוני בנט וגם כמעט סיים אותו כגיבור הגדול. כמה ימים לפני המפגש התחילו השמועות על עזיבתו הצפויה מאחר והקבוצה מחזיקה באופציית יציאה מהחוזה שלו עד השבוע הקרוב ולאור כמות הדקות שעמיאל השתמש בו במשחקי ההכנה ורעשי הרקע בתוך המועדון הפרידה הייתה קרובה.
4 צפייה בגלריה
אנתוני בנט
אנתוני בנט
בינתיים הוא נשאר. אנתוני בנט
(צילום: אורן אהרוני)
בנט היה בספק למשחק כשסבל מנקע בקרסול אבל בהפתעה הוא עלה בחמישייה ונלחם על כל דקה דקה מהחוזה שלו. מי שנבחר במקום ה-1 בדראפט סיפק משחק מצוין עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים ועדיין לא ברור מה צופן העתיד לבנט, אבל מה שבטוח שבמשחק מול מנרסה הוא עדיין יהיה חלק מהסגל, כשבקבוצה צפויים להחתים אותו על חוזה לחודש נוסף.
"זה הפסד שובר לב", אמר עמיאל בסיום. "הבאנו את עצמנו למצב שאנחנו יכולים לנצח, אבל לא עשינו את זה. יש לנו עוד הרבה מה ללמוד, אבל זה חלק מהספורט ונצטרך להתאושש מזה".
4 צפייה בגלריה
אורן עמיאל תופס את הראש
אורן עמיאל תופס את הראש
"יש עוד הרבה מה ללמוד". עמיאל מתוסכל בסיום
(צילום: אורן אהרוני)
על בנט הוסיף המאמן: "הוא הרשים במשחק. אנחנו עובדים עם הקבוצה, ואנתוני לא שונה מאף שחקן אחר, בסוף הם צריכים לבוא ולשחק כדורסל, וזה מה שהוא עשה".
למרות התצוגה האישית שלו בנט היה נראה מאוד מאוכזב בסיום: "בסוף המשחק נפל על שני מהלכים הגנתיים שפישלנו בהם. אנחנו נמצאים בשלב מוקדם של העונה ורוצים לנצח בכל משחק, אנחנו ניקח כמה דברים מהמשחק הזה ונמשיך ללמוד. נפצעתי אתמול באימון, אבל המשכתי להתכונן ונלחמתי עבור הקבוצה שלי".