נבחרת ישראל בכדורסל נחתה הערב (שלישי) בארץ, יממה אחרי שהבטיחה את עלייתה ליורובאסקט בפעם ה-14 ברציפות. "הדרך יותר מרשימה מההישג עצמו, שגם הוא חשוב", סיפר המאמן המאושר, עודד קטש. "היה לנו שבוע לא פשוט, לא יצאנו מהמלון, אבל הייתה אווירה מדהימה. ממש נהנינו, מלבד הגעגועים הביתה. זה התבטא על המגרש".
"מבחינת גיבוש, זה הדבר הכי טוב שקרה לנו", המשיך קטש. "בחלון הבא נמשיך מאיפה שהתחלנו. צריך לשמוח, הדרך הייתה אפילו טובה יותר ממה שחלמנו, אבל לא צריך להתבלבל. באליפות אירופה הנבחרות יהיו בסגלים אחרים, וגם במשחקים שניצחנו ראינו ששחקנים ברמת יורוליג עשו לנו צרות. באליפות אירופה נשחק נגד 12 שחקני יורוליג, אז צריך להישאר בפרופורציות".
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
מבסוט. קטש
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
תמיר בלאט
תמיר בלאט
תמיר בלאט והשחקנים בנתב"ג
(צילום: אורן אהרוני)
גיא פניני הוסיף: "מאוד כיף לי להגיע לנבחרת, זה לא משנה הגיל ולא התפקיד. אם זה שלא שיחקתי כמעט נגד ספרד, או נגד פולין הייתי יותר על הפרקט. כיף להיות עם החבר'ה האלה. יש פה אווירה ממש טובה. עברנו שבוע עם תנאים שאנחנו לא רגילים אליהם, והחבר'ה קיבלו את זה והתנהגו למופת, זה כיף להיות בקבוצה כזאת. אני נותן את מה שאני יכול לתת".
"אני לא יודע אם אני מנטור, אבל עברתי קצת דברים בקריירה", סיכם פניני. "יכול לתת טיפ כזה או אחר בסיטואציות מסוימות. השחקנים רוצים ללמוד, רוצים להתקדם, יש להם המון מוטיבציה, זה כיף להרגיש שאתה יכול להשפיע".
3 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
"כיף להרגיש שאתה יכול להשפיע". פניני
(צילום: אורן אהרוני)
גם בנבחרות הקודמות וגם הפעם - כולנו היינו ביחד. יכול להיות שאז היינו יותר שחקנים בשלים עם מעמד חזק בכדורסל וזה הלך לרעתנו. לא בטוח, אבל המיקס הזה פה משתלב יפה".