זהו זה, הפועל ירושלים סיימה את עונת 2019/20 אחרי שהובסה הערב (רביעי) 92:65 על ידי בורגוס הספרדית במסגרת רבע גמר הפיינל 8 של ליגת האלופות. הקבוצה הישראלית שאפה לזכות בתואר, אבל מהרגע הראשון היה אפשר לראות את הבדלי הרמות האדירים בין הקבוצות, כשירושלים לא הוליכה אפילו פעם אחת במהלך המשחק.
הפרש השיא עמד על 31 נקודות והוא לא גדל אפילו יותר כי בורגוס הורידה את הרגל מהדוושה ברבע האחרון ורק העבירה את הזמן. לשמחתה של ירושלים יש לה זמן לתקן, שכן נכון לעכשיו לא ידוע מתי ישוב הכדורסל לפעילות. לצערו של עודד קטש יש הרבה דברים שצריך לשנות ולשפר כדי להעמיד קבוצה ראויה בעונה הקרובה.
5 צפייה בגלריה
אלכס רנפרו מול תמיר בלאט
אלכס רנפרו מול תמיר בלאט
אלכס רנפרו עובר את תמיר בלאט
(צילום: Basketball Champions League)
5 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
ירושלים לא בעניינים. סולימאן בריימו
(צילום: Basketball Champions League)
18 כדורים איבדה ירושלים, היא קלעה ב-16 אחוז מחוץ לקשת וקשה לציין אפילו מישהו אחד שעמד בציפיות. מצד שני, אפשר לציין את הקו האחורי של מחזיקת הגביע הישראלית בראשות טאריק פיליפ ותמיר בלאט, שהיה חלש מאוד. השניים סיימו את הערב הזה עם שתי נקודות משותפות ושבעה איבודים.
המנצחת נהנתה מיכולת טובה של תדאוס מקפאדן ודיאן קראביק שסיימו עם 18 נקודות כל אחד. קארביק גם הוסיף עשרה ריבאונדים.
מהלך המשחק
בורגוס פתחה עם ריצת 0:6. שחקניו של עודד קטש ניסו פעם אחר פעם למצוא את הסל ומי ששבר את הבצורת היה בכלל שחקן של היריבה עם סל עצמי ופיליפ היה הראשון משחקני ירושלים שעלה על הלוח, 4:6. ראבסדה ורנפור התחילו עם הנקודות מחוץ לקשת והעלו ל-8:14 אחרי שש דקות. קטש הקפיץ מהספסל את ניקוס פאפאס, שאיבד כדור ושלח את הספרדים למתפרצת ונקודות (8:16). קוק צלף שלשה ושלח את האדומים לפסק זמן בהול- 21:9. מיטרוביץ׳ ניסה לצמצם אבל הסגולים העלו בקלילות לדו ספרתי, 13:23. בסיום הרבע 15:23 לבורגוס.
5 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
הקבוצה שלו חלודה. עודד קטש
(צילום: Basketball Champions League)
5 צפייה בגלריה
טאריק פיליפ
טאריק פיליפ
טאריק פיליפ
(צילום: Basketball Champions League)
5 צפייה בגלריה
ויטור בניטה
ויטור בניטה
ויטור בניטה בדרך לעוד שתיים
(צילום: Basketball Champions League)
הרכש הטרי ניקוס פאפאס פתח את הרבע השני עם הנקודות- 23:17. בריימו צימק ל-25:20, אבל הסגולים הענישו עם חמש נקודות רצופות, ששוב העלו את ההפרש לדו ספרתי. היל ניסה להגיע לסל אבל נתקע עם הגנה כפולה בזמן שמקפאדן צלף שתי שלשות, 20:36. סירווידיס עלה מהספסל ורשם שלשה שצימקה ל-40:28. פאפאס ותומאס התחילו למצוא את הסל, בסיום המחצית הראשונה 32:49 חד צדדי לספרדים.
פאפאס התחיל את המחצית השניה עם נקודות מהעונשין (49:34). אחרי דקה הסגולים עלו כבר ל-34:55. פאפאס קלע את הנקודה ה-13 שלו עם שלשה (57:40). היל קלע את הנקודות הראשונות שלו באמצע הרבע השלישי בזמן שהספרדים שמרו על היתרון בעזרת מקפאדן ורבסדה (46:70). האדומים נראו חסרי אונים, מבולבלים ובעיקר לא מרוכזים. בסים הרבע 48:77 מוחץ.
הרבע האחרון היה פשוט עשר דקות של גארבג' טיים אחד גדול. בורגוס שייטה לניצחון וירושלים ניסתה לקזז את הפער, מה שלא ממש עבד לה. בסיום 65:92 מוחץ לזכות הקבוצה הספרדית שעולה לחצי הגמר.
פורסם לראשונה: 18:20, 30.09.20