בחולון התעוררו הבוקר (חמישי) ליום הראשון בו אריק גרין אינו שחקן הקבוצה. שלושה חודשי החוזה תמו, והגארד הודיע לקבוצה על סיום דרכו אצל האלופה הישראלית, וחתם בבודוצ'נוסט המונטנגרית, שמשחקת ביורוקאפ.
במועדון כבר מסתכלים קדימה לעבר השבוע הבא בו יחל שלב הפלייאין בליגת האלופות של פיב"א, אבל ידעו שהעזיבה הייתה באוויר. "אריק קיבל הצעה מפתה עם הרבה מאוד כסף ואנחנו לא מתכוונים להשתגע", אמרו במועדון. "הוא לא היה בתוכנית המקורית. חבל לנו אם הוא הלך, אבל חולון כמו חולון תדע להסתדר ותביא את הבינגו שלה".
2 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס, ג'ו תומאסון
סי ג'יי האריס, ג'ו תומאסון
יירשם כבר למשחק מול באר-שבע בראשון. סי ג'יי האריס
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שכן היה בתוכנית המקורית הוא סי. ג'יי. האריס, שכזכור גרין הגיע כמחליפו אחרי שזה נפצע ברבע גמר גביע ווינר, והחל להתאמן בחודש שעבר. הגארד אמור להירשם בטופס המשחק כבר ביום ראשון נגד באר שבע. "נתקדם איך שזה, נמצא את הדרך לחזק, לשנות, אם צריך", סיכמו במועדון את עניין הסגל.
חזרה למשחק נגד הפועל חיפה שהיה אתמול. חולון גברה על קבוצתו של שרון דרוקר (81:83) וסיימה במקום הרביעי את הסיבוב הראשון, מה שייתן לה הגרלה קלה יותר ברבע גמר גביע המדינה שיתקיים בשבוע הבא. המשחק לא נפתח באופן פשוט עבור אלופה, שמצאה את עצמה בפיגור מהיר על ההתחלה עם 3-12 למארחת, אבל לקראת הרבע האחרון הכל הסתדר, כשעוד קודם סל נדיר של ג'אבין דלורייה מיותר ממחצית המגרש נתן פוש לקבוצה של גיא גודס.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון אריק גרין
שחקן הפועל חולון אריק גרין
העניק לחולוניה מתנת פרידה. אריק גרין
(האתר הרשמי של פיב"א)
"משחק מאוד קשה במקום מאוד קשה", אמר גודס בסיום. "חולון לא ניצחה בו מאז שחיפה עלתה ליגה. את האמת, גם אני עם ראשון לציון לא ניצחתי פה. ידענו את הקשיחות של חיפה, את היכולת שלה. היו הרבה דברים טובים בהגנה. היו דברים פחות טובים בעיקר באיבודי כדור שמסרו להם הרבה נקודות. חצי שנה שמרנו יותר טוב ועצרנו אותם על 36 נקודות. עשינו עבודה די טובה הגנתית וידענו לנצח בסופו של דבר. ניצחון חשוב להמשך".
ג'ו רגלנד, עבורו זה היה עוד יום במשרד עם 24 נקודות אמר: "זה היה משחק קשה. הפועל חיפה היא קבוצת בית קשה, ואני פשוט שמח שיצאנו עם הניצחון. ברבע הרביעי אריק גרין ממש הרים את הרמה עבורנו עם כמה סלים גדולים. אנחנו משחקים היטב כקבוצה ופשוט מנסים לבנות על ההצלחה שלנו. זו עונה ארוכה כך שזה בוודאי ניצחון שהיינו צריכים. אנחנו תמיד נמצא דרך לנצח וזו הגישה שלנו״.