אחרי פיטוריו של דני פרנקו, בהפועל ת"א התחילו בחיפושים אחר מאמן חדש. אחד המועמדים הבולטים הוא ארדם ג'אן, הטורקי בן ה-43 שאימן העונה באנאדולו אפס ביורוליג.
בהפועל ת"א לא יפעלו במהירות, אלא רוצים לעשות את הצעד הנכון לגבי מינוי המאמן בעונה הבאה, כשישנה אופציה שהוא יצטרף כבר במהלך העונה הזאת. הרצון הוא להחתים מאמן עם רזומה באירופה שיידע לקחת את המועדון צעד קדימה, אחרי שבשנתיים האחרונות האדומים הודחו ברבע גמר היורוקאפ. המטרה המרכזית היא כמובן זכייה במפעל ומשם כניסה אוטומטית ליורוליג.
3 צפייה בגלריה
ארדם
ארדם
ארדם ג'אן. מועמד להגיע
(צילום: GEORGIA PANAGOPOULOU)
השם הבולט מבין המועמדים, כאמור, הוא מאמנה של אנדולו אפס לשעבר, ארדם ג'אן בן ה-43. בחודש יוני האחרון הוא הצטרף לאנאדולו אפס, אבל בחודש פברואר פוטר אחרי שבמועדון איבדו את הסבלנות נוכח התוצאות ביורוליג (הקבוצה דורגה במקום ה-16 בטבלה).
ג'אן הוביל את טורק טלקום לגמר היורוקאפ בו הפסידה לגראן קנאריה ואף נבחר למאמן העונה במפעל. בהפועל ת"א מאוד מעוניינים לראות את ג'אן על הקווים אך גם פסימיים נוכח המצב הביטחוני והיחסים העכורים בין טורקיה לישראל מאז פרוץ המלחמה.
3 צפייה בגלריה
רונן ננו גינזבורג מאמן נבחרת צ'כיה
רונן ננו גינזבורג מאמן נבחרת צ'כיה
ננו גינזבורג. יגיע?
(צילום: רויטרס)
מועמד נוסף וריאלי יותר שעלה בשבועות האחרונים הוא שמו של המאמן הישראלי - ננו גינזוברג שבין 2006 ל-2017 אימן את נימברוק הצ'כית ונבחרת צ'כיה, וב-2021 חתם בפרומיתיי האוקראינית.
שם נוסף שעלה הוא של שחקן העבר, ננאד מרקוביץ', שלאחרונה אף היה מועמד להפועל ירושלים (לפני שאיליאס קאנצוריס חתם), אך חתם בדינמו ססארי עד לסיום העונה הנוכחית. מרקוביץ' (55) שיחק בהפועל ת"א בשנות ה-90, ובמהלך קריירת האימון שלו אימן את נבחרת בוסניה, פינאר קרשיאקה, טנריפה הספרדית וגזיאנטפ בסקטבול הטורקית.