הפועל ת"א בכדורסל עומדת בפני עידן חדש. איש העסקים עופר ינאי בדרך לסגור על הצטרפותו לבעלות על המועדון, זאת בכפוף להחלטת חברי העמותה. בשבועות הקרובים, צפויה להתכנס האספה להתכנס ולהצביע על ההחלטה. על המגעים עם ינאי פורסם לראשונה ב-ynet.
ינאי (48) הוא היו"ר, המייסד ובעל השליטה של חברת "נופר אנרגיה", העוסקת בייזום, השקעה, הקמה והפעלה של מתקנים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת. בשנים האחרונות החברה משמשת כנותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורסל הפועל גליל-עליון, שמשחקת גם היא בליגת העל.
1 צפייה בגלריה
איש העסקים עופר ינאי, אוהדי הפועל ת"א
איש העסקים עופר ינאי, אוהדי הפועל ת"א
בדרך לסגירה, בכפוף להחלטת חברי העמותה. עופר ינאי
בשנים האחרונות, בזמן שהפועל ת"א עשתה קפיצה משמעותית מבחינה מקצועית וניהולית, מי שנכנס מאחורי הקלעים והיה אחראי על חלק משמעותי מהתקציב הוא אבי זיינדברג. המהלך הזה הוביל את המועדון לחשיבה מחודשת על האופן שבו אפשר לצרף גם אנשים מבחוץ שישקיעו כספים.
עמותת האוהדים של הפועל ת"א נוסדה בשנת 2007 והקימה מחדש את המועדון בליגה א', במקום גלגולה הקודם של הפועל ת"א, שקרסה כספית והתפרקה. כיום מונה העמותה כ-2,300 חברים ומחזיקה ב-51 אחוז מקבוצת הכדורסל הבוגרת וכן בבעלות מלאה על מחלקת הנוער. כניסתו של ינאי למועדון בצורה כזו או אחרת לא תוכל להתרחש ללא אישור חברי העמותה, מאחר שחלק מהזכויות של חבריה הן השתתפות בקבלת החלטות מהותיות במסגרת האספה הכללית.

האדומים הודיעו על הסכם חסות חדש

בתוך כך, בהפועל ת"א הודיעו כי קבוצת שלמה תוביל את החסות הראשית של המועדון בחמש העונות הקרובות, בהסכם החסות הגבוה והארוך ביותר בהיסטוריה של הקבוצה. הסכם החסות כולל גם אספקת כלי רכב לשימוש השחקנים. במסגרת ההסכם, תיקרא מעתה הקבוצה הפועל "שלמה" ת"א, ולוגו קבוצת שלמה יופיע בחזית גופיות המשחק של הקבוצה.