מנהלת הליגה הודיעה היום (שבת) על דחיית המשחק בין בני הרצליה להפועל ת"א, שאמור היה להיערך מחר בשעה 21:00, בשל סופת השלגים שתקעה את הרצליה בוילנה. כזכור, מחזיקת הגביע שיחקה במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות של פיב"א בבירת ליטא, ומזג אוויר סוער גרם לביטול טיסת הקבוצה ארצה. כעת, בהסכמת הפועל ת"א, המשחק הוזז למוצאי השבת 31 בדצמבר באותה השעה.
48 שעות קשות מאוד ומלאות אי ודאות עברו על הקבוצה מהשרון מאז הידיעה כי הטיסה ארצה בוטלה. במועדון החליטו לחלק את הנמצאים לפי מספר המקומות הפנויים הקיימים בטיסות המשך מהן אפשר להמריא לישראל, וכך התפצלו "לשלוש מחלקות": שחקנים, צוות מקצועי ואנשי הנהלה. הראשונים לעלות על טיסת קונקשן היו השחקנים, שבלילה בין חמישי לשישי המריאו לריגה, לטביה ומשם לטיסת המשך לישראל.
1 צפייה בגלריה
הסטורי של שחקן בני הרצליה ג'וליאן גמבל לאחר שמטוס הקבוצה נתקע
הסטורי של שחקן בני הרצליה ג'וליאן גמבל לאחר שמטוס הקבוצה נתקע
הסטורי של שחקן בני הרצליה ג'וליאן גמבל לאחר שמטוס הקבוצה נתקע
(מתוך עמוד האינסטגרם של ג'וליאן גמבל)
השחקנים מספרים על ריצה מהירה במיוחד לטיסת ההמשך ועל כך שהיו קרובים לפספס אותה, כפי שניתן לראות בתמונה שהעלה סנטר הקבוצה ג'וליאן גמבל לחשבון האינסטגרם שלו.
אנשי הצוות המקצועי עלו על טיסה רק אתמול בלילה, בעוד אנשי ההנהלה, שחיפשו טיסות בכל הזדמנות נאלצו לחכות עד היום כדי לשוב לישראל. בקבוצה מספרים שטיסות המשיכו להתבטל בכל עת בגלל מזג האוויר (מינוס 11 מעלות), מה שגרם בסופו של דבר להבנה מצד המנהלת כי יש לדחות את המשחק למועד בו למועדון תהיה הכנה ראויה למשחק החשוב.