עובדת על המשכיות: מכבי ת"א החתימה היום (ראשון) את ווייד בולדווין לשנתיים נוספות עד קיץ 2025. הגארד הנפלא, מצטיין חודש מרץ של היורוליג ואחד הקלעים המובילים כיום בכדורסל האירופאי, מצטרף בכך ללורנזו בראון ורומן סורקין שכבר חתמו על הארכות חוזים במועדון. בולדווין, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-27, הגיע ארצה בקיץ האחרון ומכבי ת"א למעשה תהיה הקבוצה הראשונה בה ישחק לפחות שנתיים ברציפות.
"זאת הייתה בחירה קלה מאוד להישאר בשתי העונות הבאות במכבי", סיפר ווייד בולדווין לאתר הרשמי של מכבי ת"א. "זה היה מסע נהדר העונה, הייתה לנו הצלחה אדירה, ואני רוצה להמשיך את זה ולצמוח. דואגים כאן למשפחה שלי, זה מועדון ברמה הכי גבוהה, מועדון שרציתי להיות חלק ממנו בשנתיים האחרונות. אני שמח שזה סוף סוף קרה ושאני יכול להאריך את החוזה בשנתיים ולראות איך דברים יתקדמו. אנחנו רוצים לבנות מועדון שתחרותי בכל שנה ברמה הכי גבוהה, לזכות בתארים ולהוסיף גביעים לארון ואני רוצה לקחת חלק במשימה הזו".
2 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין
ווייד בולדווין
עד 2025. בולדווין
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין
"הייתה לנו הצלחה אדירה". בולדווין
(צילום: עוז מועלם)
מלבד פרס השחקן המצטיין של היורוליג בחודש מרץ, הגארד נבחר שלוש פעמים כשחקן החודש של מכבי. הוא מדורג שני במפעל הבכיר באירופה בנקודות למשחק (16.7), שמיני באסיסטים, 11 במדד ו-13 בדקות לערב. בולדווין מוליך את קלעי מכבי גם בליגת העל המקומית עם 12.9 נקודות בממוצע למשחק, משחק יותר דקות מכל אחד אחר בסגל (22.1), צולף ב-41.4% מעבר לקשת ומחלק 4.9 אסיסטים.
המאמן עודד קטש אמר: "אפשר לראות ולהרגיש שהוא מרגיש חלק מהמועדון, הוא אחד המנהיגים שלנו, אם לא ה-מנהיג שלנו ביחד עם לורנזו. האופי המיוחד של שניהם, שהם מפרגנים אחד לשני, זה אחד הדברים שעזרו לנו ברגעים יותר קשים, וגם היום כשאנחנו יותר טובים. ווייד הוא אישיות מיוחדת מאוד, הוא מאוד כריזמטי, עם תשוקה גדולה למשחק, הוא מביא המון תחרותיות - וזה תענוג גדול לאמן אותו".
אבי אבן, המנהל הספורטיבי הנכנס של מכבי ת"א, הוסיף: "אנחנו שמחים שווייד חתם לשנתיים נוספות במכבי. הוא חלק משמעותי מאוד במשפחה שלנו וללא ספק אחד ממנהיגי הקבוצה על הפרקט ומחוצה לו. החתימה שלו היא חלק חשוב ונוסף בבניה ארוכת הטווח שלנו ובתוכנית לבנות סגל איכותי שיישאר איתנו לאורך זמן".