הפועל ירושלים תמריא מחר (שני) לטורקיה לקראת פתיחת ליגת האלופות של פיב"א, המפעל שבשלב שמונה האחרונות שלו בסיום העונה שעברה באתונה ספגה הקבוצה מהלומה והובסה על ידי בורגוס - שזכתה בסופו של דבר בתואר. הפעם היא תפתח את משחקיה מול טלקום אנקרה הטורקית ביום שלישי הקרוב.
הבעלים של ירושלים, אייל חומסקי, דיבר לקראת הנסיעה על המטרות של הקבוצה והתייחס לגישה שהקבוצה מבקשת לסגל לעצמה העונה: "לא נצטרך לחשב מסלול מחדש, אני חושב שקבוצה נמדדת בשאיפות ובמטרות שלה. אני חושב שאם ניקח את העונה הקודמת כרפרנס למשהו זה פשוט יהיה לא רציני. השנה אי אפשר לדעת לאן כל העניין הזה ילך עם כל הבלגן של הנסיעות, מחלות, בדיקות".
1 צפייה בגלריה
אייל חומסקי מרוצה
אייל חומסקי מרוצה
חומסקי. לא נוריד את העיניים מהמקום הראשון
(צילום: יאיר שגיא)
למרות הדברים הללו, חומסקי לא ניסה להנמיך ציפיות: "אני לא בא עם תירוצים, אנחנו באים לקחת את הגביע, זה לא משהו שאני בכלל מגמגם. אבל, הכי חשוב להסתכל על מקום ראשון ולא להוריד את העיניים משם ולעשות את הכל כדי להיות שם. עד עכשיו לא עמדנו בזה אבל נעשה הכל כדי להיות שם".
חומסקי התייחס גם לרשת הביטחון שהובטחה ע״י משרד האוצר, ופנה לשר האוצר ושר הספורט בבקשה לעזרה: "זו כבר לא שאלה אם בעלים צריכים להשקיע יותר כסף. אני רוצה לפנות לשר האוצר ולשר הספורט - היינו לפני שלושה וחצי חודשים בפגישה בה אמרתם שתהיה רשת ביטחון. עד עכשיו לא קרה כלום, הקבוצות מתמוטטות, בבקשה תעזרו לנו".