גיא פניני, קפטן הפועל חולון, היה אמור להיות השחקן הראשון שחותם בסגל לעונה הבאה, אז מדוע זה עדיין לא קרה? לפורוורד הוותיק הייתה אופציה לעונה הקרובה בשכר מסוים, אך לפני מספר שבועות הוציא מכתב למועדון בו הודיע כי הוא מוותר על האופציה על מנת לפתוח במשא ומתן מחדש על סכומים אחרים.
ההצעה הראשונה של חולון, סביב 100 אלף דולר, לא סיפקה את פניני שטען כי הוא מחזיק בהצעה מהפועל חיפה על סך 150 אלף דולר. בתחילה היה נראה שאף אחד לא מוכן לרדת מהעץ, לא פניני, שאמר כי ההפרש בין הסכומים משמעותי עבורו מאוד, בטח אחרי שכבר קיצץ בשכרו בעקבות הקורונה, ולא חולון. אבל לאחרונה השיחות צברו תאוצה וכן היו התגמשויות של שני הצדדים, אך עדיין בלי סיכום סופי.
2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
פניני. יעבור להפועל חיפה?
(צילום: ראובן שוורץ)
לחולון חשוב מאוד שבחוזה החדש עם פניני הסעיפים שנוגעים לפציעות אפשריות וענייני ביטוח יהיו ברורים על מנת שלא להגיע למצב שהיה איתו לפני שנה. כזכור, הקבוצה תבעה את פניני על 400 אלף שקל בעקבות כספים שלכאורה קיבל מביטוח לאומי על הפציעה שהייתה לו בשריר הירך האחורי, אותם לא העביר לחולון למרות שקיבל במקביל משכורות מהמועדון.
במקביל, בחולון ממשיכים לבנות את הסגל הישראלי, ומי שצפוי להאריך את חוזהו ולחתום רשמית בימים הקרובים הוא ווילי וורקמן. בקבוצה מאוד רצו להחזיר את טי.ג'יי קליין, אבל לאור החוקים בליגת האלופות של פיב"א בנוגע לשחקנים מקומיים (Home Grown), בחולון לא יכולים לרשום יותר משני מתאזרחים (פרדריק בורדיון חתם אתמול) לצד חמישה זרים.
2 צפייה בגלריה
טי.ג'יי קליין
טי.ג'יי קליין
קליין. לא יחזור
(צילום: אורן אהרוני)
בחולון גם היו במשא ומתן ראשוני מאוד עם רומן סורקין, שהפך לאחד המלפפונים החמים של הקיץ. הדרישות הכספיות הגבוהות שלו (160 אלף דולר) גרמו לקבוצה לרדת ממנו. מי שממשיך הוא ניב משגב שהגיע לחולון באמצע העונה הקודמת וחתם עד לסוף 2021/22.