העונה הרעה של הפועל ירושלים באירופה נמשכה הערב (רביעי) עם הפסד שלישי משלושה משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות, הפעם 76:65 בפולין לאוסטרוב. בעקבות ההפסד, מעמדו של המאמן אורן עמיאל התערער ובמועדון שוקלים את עתידו בקבוצה.
הקבוצה הישראלית כבר לא תוכל לסיים הראש הבית ולעלות אוטומטית, אך בשל השיטה - עוד יש לה סיכוי להעפיל לשלב הבא. ירושלים עדיין נשארה במאבק על מקומות 2-3, שמבטיחים כרטיס לסדרה של הטוב משלושה משחקים מול קבוצה מהבית המקביל. המנצחת תמשיך הלאה.
4 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס
ג'יילן אדאמס
אדאמס מעוצבן
(צילום: FIBA PHOTOS)
4 צפייה בגלריה
ווילי וורקמן
ווילי וורקמן
סימונס לא מצליח לעצור את וורקמן
(צילום: FIBA PHOTOS)
ירושלים עוד הוליכה בפער דו-ספרתי בסיום הרבע הראשון (11:22), אך מאותו רגע דווקא המארחת נטלה את היוזמה. ריצת 0:16 בפתיחת הרבע האחרון הייתה זו שסידרה למעשה לאוסטרוב את הניצחון. בכל מקרה, החבורה של עמיל נראתה לא טוב, ויגיד יום הקליעה שלה מעבר לקשת: 7 מ-43 (16.3 אחוז).
"כל דבר שאני אגיד עכשיו ישמע כמו תירוץ", אמר עמיאל בסיום המשחק. "הם פשוט היו יותר טובים מאיתנו ברוב המשחק, הגיע להם לנצח. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לשחק כדורסל טוב יותר".
4 צפייה בגלריה
רטין אובאסוהן
רטין אובאסוהן
אובאסוהן בדרך לסל
(צילום: FIBA PHOTOS)
קלעו לירושלים: ג'יילן אדאמס 19, רטין אובאסוהן 9, אדם אריאל 8, שון קילפטריק 7, איתי שגב, ווילי וורקמן ועמית גרשון 6 כ"א, קייזר גייטס 4.

מהלך המשחק

חמש נקודות רצופות של אדאמס ועוד שתיים של קילפטריק העלו את ירושלים ל-2:7 מהיר בפתיחה (2). השניים המשיכו להיות הכוח ההתקפי של עמיאל, שנהנה מיום טוב של שחקניו מחוץ לקשת. שלשות של גרשון ואריאל סגרו את הרבע הראשון ב-11:22 לאורחת.
הרבע השני היה כבר סיפור אחר לגמרי. הפולנים פתחו אותו בבליץ אדיר ולמרות נסיונות של שגב וגייטס לעצור את המומנטום, אוסטרוב כבר השוותה ל-32:32. קילפטריק וגרשון קלעו שני סלים חשובים לפני ההפסקה בדרך ל-34:36 מינימלי במחצית.
4 צפייה בגלריה
שגב מטביע את אוסטרוב
שגב מטביע את אוסטרוב
שגב מטביע את אוסטרוב
(צילום: FIBA PHOTOS)
אוסטרוב הצליחה לעלות ליתרון ראשון במשחק (41:42), הירושלמים הפכו שוב ל-41:45, אבל ריצת 0:9 הסבירה לכולם לאן המשחק הזה הולך. בסיום הרבע השלישי: 52:54 לפולנים.
איך נפתח הרבע הרביעי? בריצת 0:16 מהדהדת של אוסטרוב, שעלתה ליתרון דו-ספרתי והוציאה לגמרי את כל הרוח מהמפרשים של ירושלים. עד הסיום, הפולנים שייטו ל-65:76 נוח.
פורסם לראשונה: 20:55, 27.10.21