משתי אדומות - תישאר אחת: הפועל ירושלים תארח מחר (18:00, הארנה) את הפועל ת״א לעוד פרק בהיסטוריה הטעונה בין הקבוצות, הפעם במסגרת רבע גמר גביע המדינה.
מחזיקת הגביע תתייצב למשחק כשהיא עדיין תחת הרושם של ההדחה המאכזבת מליגת האלופות והפיטורים של המאמן השני העונה, איליאס קאנצוריס. מאז רשמה הקבוצה מהבירה שני ניצחונות, נגד בני הרצליה בליגה (80:85) ונגד הפועל גליל עליון בשמינית גמר הגביע (69:89).
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים הפועל ת"א
הפועל ירושלים הפועל ת"א
וויל קאמינגס מתל אביב מול ברינטון למאר מירושלים, במפגש האחרון בארנה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בירושלים היו מאוד רוצים לשמור על המומנטום במה שאולי יוכל להרגיש כמו יציאה לדרך חדשה. אבל בעיקר רוצים שם, כמובן, להגן על התואר בו זכו יחד אלכסנדר דז'יקיץ'. בליגה, הקבוצות נפרדו עד כה עם שני ניצחונות לקבוצה של דני פרנקו (64:91, 100:109).
המאמן הזמני של ירושלים, שי אולארצ'יק, אמר לקראת המשחק: "הפועל ת"א קבוצה שאוהבת מאוד לרוץ אז אנחנו נצטרף לעצור אותה. אפשר לראות על הפרצופים של השחקנים שהם מבינים שמדובר במשחק גדול, מבינים שהם היו במקומות שהם לא רוצים להיות מול הקבוצה הזאת. הם מפוקסים ומוכנים".
עוז בלייזר הוסיף: "בשני המשחקים האחרונים יצאנו לאט לאט מהתקופה הפחות טובה שהייתה לנו. כמובן שכולנו זוכרים את המשחק האחרון שהיה פה לא מזמן מול הפועל ת״א, הוא יושב לנו בראש (הפסד ב-27 הפרש). אנחנו מרגישים בטוחים בעצמנו".

פרנקו: "עומדת מולנו קבוצה איכותית"

מהצד השני, גם הפועל ת"א מגיעה במצב לא כל כך אידיאלי מבחינתה. במהלך השבוע האחרון התאמנו השחקנים באולמות שונים, בעקבות צו הסגירה שהוצא לאולם הביתי בתגובה לאירוע האלימות בו תקפו אוהדי הקבוצה את אוהדי הפועל חיפה. גם ההדחה ברבע הגמר היורוקאפ עוד טרייה.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל גליל עליון
הפועל ת"א הפועל גליל עליון
"כל משחק בגביע קשה". פרנקו
(צילום: יאיר שגיא)
פרנקו אמר לקראת המשחק: "ישנה דריכות וציפייה רבה בקבוצה לקראת מחר. בגביע כמו בגביע, כל משחק הוא קשה ומאתגר. אין ספק שמולנו עומדת קבוצה איכותית. אני מאמין בשחקנים ואני בטוח שיחד עם הקהל, שידחוף אותנו כמו תמיד, נעשה את המקסימום על מנת להשיג את הניצחון".
בר טימור הוסיף: "החשיבות של המשחק ברורה לכולנו וניתן את הכל על המגרש בשביל המועדון והאוהדים. אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולת שלנו להשיג את המטרות שנותרו לנו העונה".