אם לא יקרה משהו באמת מוזר, טיילור רוצ'סטי צפוי לחתום ב-24 שעות הקרובות בהפועל חיפה. המתאזרח בן ה-35, שהיה בכלל במשא ומתן עם הפועל חולון, קיבל הצעה קורצת וגבוהה יותר מהאדומים, סביב 25 אלף דולר לחודש בחוזה עד תום העונה.
אז איך קבוצה צנועה כלכלית כמו הפועל חיפה יכולה לעמוד בסכומים כאלה, ככל הנראה בעזרתם של ספונסרים חיצוניים, אוהדי הקבוצה, שרוצים לחזקה עוד יותר לאור פתיחת העונה הנהדרת שלה.
2 צפייה בגלריה
רוצ'סטי. מהלך סופר מפתיע
רוצ'סטי. מהלך סופר מפתיע
רוצ'סטי. מהלך סופר מפתיע
(צילום: EPA)
רוצ'סטי, ששוחרר לאחרונה מהכוכב האדום בלגרד, אחרי שהיה רחוק מלהרשים, קלע בממוצע 3.9 נקודות בתשעה משחקי יורוליג בהם לקח חלק בקבוצה הסרבית. בעונה הקודמת שיחק 21 משחקים באולימפיאקוס וקלע 4.6 נקודות.
לפי המספרים אפשר להבין שהגארד נמצא ככל הנראה לקראת סיום הקריירה, ועדיין שחקן ברמתו (מלך הסלים לשעבר ביורוליג) ועם כל הניסיון שצבר לאורך השנים בקבוצות צמרת באירופה, צפוי להוסיף רבות לעולה החדשה, ולא סתם המאמן אלעד חסין התעקש לצרפו כשנוצרה האופציה.
2 צפייה בגלריה
חסין. פתיחת עונה מצוינת
חסין. פתיחת עונה מצוינת
חסין. פתיחת עונה מצוינת
(צילום: ראובן שוורץ)
הפועל חיפה פתחה את העונה בצורה יוצאת מן הכלל, אפילו די מפתיע, ואחרי שישה משחקים היא עומדת על מאזן 2:4 ומדורגת במקום החמישי בטבלה. במידה שרוצ'סטי אכן יגיע, סיכוי טוב שזיו בן צבי, שלא ממש מוצא את מקומו עד עכשיו ברוטציה של חסין, ומבוקש על ידי לא מעט קבוצות בליגה, ישוחרר.