14 רקטות שוגרו הערב (שלישי) לנהריה ויישובי הגליל המערבי, כשאזעקות נשמעו בעיר מעט אחרי השעה 19:30. בעקבות האזעקות הופסק המשחק בעין שרה, שבו מארחת בשעה זו עירוני נהריה את אליצור אשקלון בליגה הלאומית.
היו אלה האזעקות הראשונות בנהריה מאז חודש נובמבר, והן נשמעו בעיר הצפונית על רקע החשש להסלמה בעקבות החיסול של בכיר האיראני בדמשק אתמול, והאיומים של חיזבאללה.
1 צפייה בגלריה
אולם עין שרה
אולם עין שרה
אולם עין שרה
(צילום: גיל נחושתן)
המגרש פונה במהירות, והשחקנים והקהל עברו למרחבים מוגנים. אחרי כעשר דקות, השחקנים חזרו למגרש וכעבור עשר דקות נוספות עלו לפרקט והמשחק חודש, בעיצומו של הרבע השני.
עירוני נהריה שיחקה במשך החודשיים הראשונים של העונה מחוץ לביתה, על אף שלעיר עצמה לא שוגרה רקטות - ועקב החשש ממקרה דומה לזה שאירע הערב.
רק אתמול הודיע יו"ר עמותת הפועל גליל עליון מליגת העל כי הקבוצה קיבלה אישור לשחק מיום חמישי הקרוב באולם הביתי בכפר בלום, באופן קבוע - לאחר שאלוף פיקוד צפון הסיר את ההגבלה על השימוש באולם. "אנחנו שמחים שסוף סוף קיבלנו את האישור המיוחד לשחק בבית שלנו ובאזור שמתנהלים בו חיים רגילים לגמרי", כתב היו"ר חיים רייכבך.
אבל המינהלת והיריבה הפועל חולון התנגדו, והמשחק הקרוב מול חולון יתקיים בסופו של דבר בחדרה - לאחר שבמהלך השנה אירחה גליל עליון משחקים גם בהיכל שלמה בתל אביב, בקריית אתא ובעפולה.
בגליל עליון לא הסתירו את התסכול: "מותר לנו לשחק בבית. צריכים לשמור גם על הזכויות הבסיסיות של המועדון. כל עוד אפשר לארח משחקים, ולא ידוע אם יש הקפאת יורדות, אין סיבה שלא נארח בכפר בלום. כשאומרים לנו שאפשר לשחק, למה שלא נשחק?
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום