הפועל ירושלים השלימה אתמול (ראשון) את תמונת הפיינל פור, כשעלתה לחצי הגמר אחרי 1:3 על בני הרצליה בסדרת רבע גמר הפלייאוף. מחזיקת הגביע איבדה אתמול פעמיים יתרון דו ספרתי, אך אחרי הבריחה השלישית המארחת כבר לא חזרה והקבוצה האדומה חגגה עם 61:86 בסיום.
סדרת חצי הגמר מול הפועל ת"א תחל ביום רביעי ב-21:00 בירושלים, והמשחק השני בת"א במוצאי שבת באותה השעה. אם יהיה צורך, המשחק השלישי ייערך בירושלים ביום שני הבא, גם כן ב-21:00.
3 צפייה בגלריה
בני הרצליה הפועל ירושלים משחק מספר 4 אלכסנדר ז'דיקיץ'
בני הרצליה הפועל ירושלים משחק מספר 4 אלכסנדר ז'דיקיץ'
"כל העונה אני מדבר על האיכות של הפועל ת״א". דז'יקיץ'
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מרוצים
שחקני הפועל ירושלים מרוצים
שחקני הפועל ירושלים מרוצים אחרי הניצחון
(צילום: עוז מועלם )
בהפועל ירושלים עברו בשבועות האחרונים תקופה פחות טובה בזמן שהמאמן אלכסנדר דז'יקיץ' התמודד עם מות אימו ובמקביל הקבוצה הפסידה בגמר ליגת האלופות - מה שיצר הרבה דכדוך במערכת בזמן הסדרה מול הרצליה. בקבוצה מקווים שהתקופה הזאת כבר מאחוריהם ובטוחים שהשחקנים מבינים את המעמד ואת ההזדמנות לסיים את העונה עם התואר האחרון - צלחת האליפות - אחרי שכבר זכו בגביע.
מי שלא ממש היה מרוצה בסיום המשחק, כהרגלו, היה המאמן הסרבי שאמר: "זה לא יספיק לסיבוב הבא. היו יותר מדי עליות וירידות. כל העונה אני מדבר על האיכות של הפועל ת״א, זאת קבוצה עם הרבה ישראלים טובים וזרים טובים, הם יהיו מוכנים מאוד אלינו. אם נשחק כמו היום, אני לא בטוח שזה יספיק".
3 צפייה בגלריה
קאדין קרינגטון טי.ג'יי קליין
קאדין קרינגטון טי.ג'יי קליין
26 נקודות. קרינגטון חוגג עם טי.ג'יי קליין
(צילום: עוז מועלם )
קאדין קרינגטון, שסיים את הערב כמצטיין עם 26 נקודות, אמר בסיום: "לא הייתה לי סדרה ממש טובה, אבל המאמן האמין בי, אז אני שמח שהיה לי משחק כזה הערב".
קרינגטון נמצא במוקד העניינים לאחרונה אחרי שבנבחרת ישראל הודיעו על הרצון לאזרחו. "אני שומע את הכל, שומע ששואלים למה אני מקבל את הדרכון, אם יש לי הזדמנות להוכיח משהו, לשחק את המשחק שלי, אני אראה הכל. היום זה היה משחק חשוב והזדמנות להראות את היכולת שלי", אמר הגארד.
קרינגטון התייחס גם למשחק מול הפועל ת״א: "אני מסכים עם המאמן שזה לא יספיק נגדם. עשינו הרבה טעויות שאנחנו לא רגילים לעשות, אולי קבוצות אחרות ינצלו את זה, נצטרך להרים את רמת המשחק שלנו, יכולנו לשחק טוב יותר".