גל מקל הוצג היום (ראשון) כבעלים שותף בהפועל ירושלים והיועץ לענייני כדורסל, ויהיו לו מניות מיעוט בשליטה במועדון. מקל הוצג במסיבת עיתונאים מיוחדת, שקיימה מחזיקת הגביע. "קודם כל אני מאוד שמח ומתרגש מהרגע הזה, מרגיש שזו זכות ואחריות גדולה להצטרף למועדון כזה", אמר מקל שצפוי להיות אחת הדמויות המרכזיות בעידן החדש בהפועל ירושלים, "אני מתרגש לעבוד עם החבר שלי מתן אדלסון ולאנשים המצוינים שיש במערכת הזאת".
"אני ומתן חברים כבר הרבה שנים", לאורך השנים האלה תמיד ראיתי את האהבה שלו למשחק הכדורסל וזה משהו שתמיד ידעתי שיבוא היום והוא ירצה לעשות עם זה משהו. מתן סיפר לי לפני שמונה חודשים שיש לו הזדמנות לרכוש את הקבוצה ואמר שהרבה אנשים אומרים לו לא לעשות את זה. אני שאלתי אותו למה הוא רוצה לעשות את זה והתשובות שלו היו במקום. המטרה היא להפוך את הפועל ירושלים לקבוצה ברמה עולמית. נעשה הכל כדי להגיע ליורוליג".
2 צפייה בגלריה
גל מקל
גל מקל
מקל במסיבת העיתונים
(צילום: עמית שאבי)
2 צפייה בגלריה
גל מקל, מתן אלדסון ואלון קרמר
גל מקל, מתן אלדסון ואלון קרמר
מקל לצד מתן אלדסון ואלון קרמר
(צילום: עמית שאבי)
"אדלסון שאל אותי אם אני רואה את עצמי כחלק מהמסע הזה", המשיך מקל, "וזה היה כמה חודשים אחרי שפרשתי. ברגע שהזדמנות כזאת מגיעה בתחום שהרגשתי שאני חייב לתת מהקריירה ומהניסיון שלי אז באמת היה לי קשה לומר לא. לקח לנו זמן להגיע לפורמולה המדויקת שתקבע באיזה כובע אני אכנס, ולפני חודש הגענו להסכמות. כל הדרך ייעצתי והייתי חלק מהתהליך. במועדון כמו הפועל ירושלים, השמיים הם הגבול. יש פה קהל מדהים ומסורת".
כמו כן מונה מנכ"ל חדש, אלון קרמר בן ה-38 שעבד בשנים האחרונות ב-NFL . "זה כבוד בשבילי להיות כאן כמנכ"ל החדש של המועדון", אמר קרמר. "אני בטוח שנוביל את הפועל לעידן חדש ומרגש. אני גאה להביא עימי את הכלים והידע וניסיון שרכשתי לאורך השנים. המטרה שלי היא להפוך את הפועל למועדון מנצח על המגרש ומחוצה לו".