האם כריס קרמר בדרך החוצה מהפועל ירושלים? סוכנו של הגארד, מרקו רידולפי, הציע אותו ללא מעט קבוצות בימים האחרונים. החוזה של קרמר בי-ם מסתיים בסוף נובמבר, כאשר לשני הצדדים יש אופציה לצאת ממנו בסיום התקופה אם הם לא יהיו מרוצים.
סוכנו של קרמר ככל הנראה רוצה למצוא לו אופציה אחרת במידה שי-ם לא תהיה מעוניינת בהמשך ההתקשרות, או לחילופין אם קבוצה אחרת תציע לו חוזה טובה יותר, בין אם בשכר גבוה יותר או במועדון גדול יותר.
3 צפייה בגלריה
כריס קרמר
כריס קרמר
קרמר. יהיה לו ביקוש
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, קרמר חתם בי-ם רגע לפני טורניר שמונה האחרונות של ליגת האלופות אחרי שג'ייקובן בראון נפצע בכתף, אבל בקבוצה הבינו אחרי הבדיקות הרפואיות שערך כי הוא לא מספיק כשיר והחתימו בעקבות כך את ניקוס פאפאס. קרמר לא אהב זאת בלשון המעטה, ואף התבטא כך בפני מקורביו. לאחר מכן קרמר ציין כי זאת הפעם הראשונה שהוא נתקל בשיטת משחק כמו של עודד קטש, וייקח לו עוד זמן להתרגל אליה.
מספריו של קרמר בי-ם, לפחות בליגה הבלקנית נכון לעכשיו לא רעים - 11.5 נקודות (30 אחוזים ל-3) ב-31 דקות. בהפסד לטורק טלקום בליגת האלופות הוא שיחק טוב וסיים עם 18 נקודות (4 מ-6 לשלוש), 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
כריס קרמר
כריס קרמר
קרמר. סיפק את הסחורה מול טורק טלקום
(צילום: FIBA.COM )
גם סוגיית בראון צריכה להיכנס למשוואה, מאחר שהרכז עשוי להיות כשיר עוד לפני תום החוזה של קרמר, ואם בי-ם יראו שהוא חוזר לעניינים, ולאור המצוקה הכלכלית שנוצרה בעקבות מגפת הקורונה, סביר להניח כי ההנהלה לא תממש את האופציה עליו עד תום העונה.
כמי שכבר הספיק לשחק ביורוליג עם חימקי מוסקבה, בריטאס וילנה וכן עשה לעצמו שם בבונדסליגה בשש העונות בהן העביר בגרמניה, קרמר וסוכנו בטוחים שיימצאו קבוצה במידה שהרומן עם ירושלים יסתיים.