מכבי ת"א ניצחה הערב (רביעי) 81:90 את פרטיזן בלגרד ושיפרה את מאזנה ביורוליג העונה ל-8:10.
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר אחרי המשחק: "ניצחון גדול בשבילנו. אני אוהב את איך ששיחקנו. היינו מרוכזים ועקביים. התחלנו את המשחק טוב מאוד, באנו עם תוכנית משחק ברורה ונשארנו שם למרות שהיו להם הריצות הקטנות שלהם. אמרתי לשחקנים להמשיך לשחק בסגנון הנכון ואני גאה בהם.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
מבסוט. קטש
(צילום: עוז מועלם)
"אי אפשר לשלוט על אחוזי הקליעה, אבל אהבתי את הדרך, אולי זה היה המשחק הכי סולידי ועקבי שלנו, אהבתי את זה. הניצחון בהפרש יותר גדול מזה שבו הפסדנו בבלגרד לא מבטיח כלום לעתיד, לפעמים גם נקודה קטנה יכולה לקבוע. אנחנו מחפשים, צריכים ורוצים להביא שחקן. כל המערכת מגויסת לדבר הזה, אני מקווה שנוכל למצוא את השחקן המתאים שיכול לעזור לנו בשתי עמדות. אנחנו צריכים לעבות את הסגל, זה רזה מדי, באינטנסיביות ובהשוואה לקבוצות האחרות".
על ווייד בולדווין אמר קטש: "הוא מהיום הראשון מדהים, כיף לאמן אותו, הוא מחויב מאוד. הוא שחקן שאפשר ללכת איתו לכל מלחמה. הוא אמוציונלי ותחרותי, אני אוהב את זה, הוא המנהיג שלנו, אחד מהשניים-שלושה. בדרך שבה הוא שיחק, ובמחויבות שלו, גם כשהוא היה פצוע, תענוג גדול".
על ים מדר: "אני לא אעביר ביקורת, ים מבין שזה חלק מהתהליך לשחק אצל ז'ליקו, זה יכול לקרות אצל כל מאמן. זה חלק מהעניין, כשאתה משחק ביורוליג, יש סגל רחב".
2 צפייה בגלריה
ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פרטיזן בלגרד
ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פרטיזן בלגרד
לא אהב במיוחד את ההופעה של מדר. אוברדוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ': "ברכות למכבי ת"א על הניצחון, הם התחילו את המשחק אגרסיבי מאוד, ואנחנו התחלנו רע מאוד. ניסינו להילחם אבל זה לא היה מספיק כדי להפוך את המשחק. ניסינו להתכונן כמו למשחק הראשון נגדם, חלק מהדברים עבדו וחלק לא. אני לא מרוצה מאיבודי הכדור לעומת האסיסטים, בלתי אפשרי לנצח ככה. איבדנו כדורים ואפשרנו להם לקלוע נקודות קלות". על ההחלטה לא לתת למדר, נאנלי וסמלייניץ' לשחק: "החלטת מאמן".