שלוש נקודות בארבעת משחקי הליגה האחרונים הציבו את הפועל ת"א במרחק של שתי נקודות מהקו האדום. אך מצד שני, גם שלוש מהמקום ששווה כניסה לפלייאוף העליון. רק שבמועדון יש חשש מכך שאין התקדמות מקצועית.
"עדיין לא מצאתי את הנוסחה", אמר המאמן סלובודן דראפיץ' שהשיג 13 נקודות מ-33 מאז שהגיע למועדון. "לפעמים זה לוקח שבוע, חודש או שלושה חודשים". ביקורות הופנתה כלפי הבלם הצרפתי אנטואן קונטה, שגם אתמול היה אשם בשער השוויון שספגה הפועל מול מכבי נתניה (1:1) עם הרחקה לא טובה בראש. על זה הוא הוסיף טעות נוספת כשלא הצליח להרחיק את הכדור מהרחבה. "הבעיה הגדולה שגם אם הוא אתלט גדול ויש לו יכולות פיזיות, הוא משדר חוסר חשק ועושה לפחות טעות אחת ששווה שער בכל משחק", אמרו שחקנים עליו.
1 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל ת"א
עוד לא מצא את הנוסחה. דראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
מאחר שהקבוצה הודחה כבר ממשחקי הגביע על ידי הפועל עפולה, היא תוכל לצרף שחקנים לקראת המשחק הבא נגד הפועל באר-שבע. הקשר הניגרי בנג'מין טיידי, שחתם, כבר יוכל לשחק. למרות השיפור ביכולת של השוער סטפן מרינוביץ', שהציל אמש שער בטוח בדקות הסיום, מטרת העל להנחית שוער. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, האדומים מנהלים מגעים מול אופיר מרציאנו מפיינורד. זאת בהתאם להתפתחויות מול קבוצה קזחית ורוסית שמנהלת מגעים לגבי מעבר של אבו-דוסו בתמורה ל-250 אלף אירו.
הפועל ת"א רוצה לצרף גם שחקן כנף וקשר אחורי, כשהמטרה לשחרר שחקנים שיפנו תקציב כמו שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, עידן ורד או הספרדי פבלו גונסאלס וההולנדי גודפריד רומארטו. במועדון מעוניינים בקפטן מכבי נתניה אביב אברהם, אולם בשלב זה אינם מוכנים לוותר על יהב גורפינקל, אותו הקבוצה של רן קוז'וק רוצה בתמורה.