קטש: "אנחנו לקראת שני משחקים קשים"
(באדיבות ONE)
מכה למכבי ת"א: אוסטין הולינס, שנפצע במהלך משחק החוץ בשבוע שעבר מול אולימפיאקוס, עלול להזדקק לניתוח בברכו, מה שיצריך תקופת החלמה של מספר חודשים. משמעות מצב כזה תהיה למעשה שפורוורד יסיים את העונה, מאחר ולא יספיק לחזור עד סיומה.
אחרי הניצחון אתמול מול קריית אתא בליגה, הקבוצה של עודד קטש המריאה היום בצהריים (שני) לשבוע משחקים כפול ביורוליג עם שני משחקי חוץ בספרד. הצהובים יתחילו עם מפגש מול ברצונה ויסיימו בחמישי במשחק חוץ מול ולנסיה.
2 צפייה בגלריה
אוסטין הולינס שחקן מכבי ת"א
אוסטין הולינס שחקן מכבי ת"א
הצהובים ייאלצו למצוא לו מחליף? אוסטין הולינס
(צילום: עוז מועלם)
הצהובים מגיעים למשחק אחרי ההפסד ביורוליג מול אולימפיאקוס שהוריד אותם למאזן של 11 ניצחונות לעומת 10 הפסדים. הבעיה העיקרית של הצהובים היא במשחקי החוץ כשיש להם 9 הפסדים לעומת 2 ניצחונות - המאזן הכי גרוע ביורוליג העונה.
"יש לנו שני משחקים קשים מאוד", הודה המאמן עודד קטש. "קשה ביורוליג לקבוע איזה משחק קל יותר או פחות. יש דינמיקה לכל משחק. אנחנו מגיעים שוב ללא לורנזו בראון שזה משמעותי. חשוב להרחיב את הרוטציה, מבלי לוותר על המשחק מראש כמובן. אין ספק שלברצלונה יש את אחד מהסגלים האיכותיים ביורוליג, זה יהיה לא פשוט בכלל".
מסביב לכל הנסיעה, במועדון עבדו בשבועות האחרונים על הארכת חוזהו של הסנטר הישראלי, רומן סורקין. הם הגיעו להסכמות על הארכת החוזה ב-3 עונות נוספות, בהן הוא צפוי להשתכר מעל מיליון דולר לכל התקופה. במכבי היה חשוב לסיים את כל השיחות ולהחתימו עוד לפני תום העונה מאחר והוא לא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. מה עוד שקבוצות רבות כבר התחילו ללטוש אליו עיניים, דבר שרק היה מסבך ומייקר את המצב.
2 צפייה בגלריה
לורנזו בראון
לורנזו בראון
לורנזו בראון
(צילום: יאיר שגיא)
אחת המטרות הבאות מצד המועדון היא להאריך גם את חוזהו של לורנזו בראון. לשחקן יש חוזה לעונה נוספת אבל עם סעיף יציאה של מיליון דולר. הרכז אומנם לא ייקח חלק במשחקים הקרובים בשל נקע בקרסול אבל צפוי לחזור בעוד כשבועיים לפעילות מלאה. במועדון מבינים שסעיף היציאה הגבוה לא ממש יהווה מכשול עבור הקבוצות הגדולות ביורוליג, ביניהן גם ריאל מדריד מאחר ובראון מחזיק באזרחות ספרדית אחרי ששיחק עם נבחרת ספרד בקיץ האחרון באליפות אירופה.