"אנחנו לא יכולים לכעוס על אף אחד חוץ מעל עצמנו", אמר סי ג'יי האריס במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד אתמול (שלישי) 112:110 לשטרסבורג בתום שתי ההארכות. לא כך ציפתה חולון להיראות במשחק הפתיחה של שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, בטח אחרי שכבר הובילה ביתרון דו ספרתי לקראת סיום הדקות החוקיות.
"הם קבוצה טובה. ידענו שתהיה לחימה קשה, ולא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. היינו צריכים לסגור את המשחק הזה. קרו טעויות קטנות שלא אמורות היו לקרות ולא היינו מספיק מרוכזים בהגנה בגלל שילוב של כמה דברים. אנחנו נהיה חייבים להשתפר", סיכם הגארד, ש-20 הנקודות שלו, יחד עם 23 של כריס ג'ונסון ו-27 של ג'ו רגלנד (בנוסף ל-8 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים) לא הספיקו לאלופת ישראל.
1 צפייה בגלריה
גודס
גודס
גודס
(צילום: FIBA PHOTOS)
לעומת העונה החולפת, בה נוצחו הצרפתים ע"י חולון, הפעם הם הגיעו דרוכים ומוכנים יותר לקראת המפגש החוזר. שלשת הניצחון של ג'ו רגלנד לא רק שלא שוחזרה בין היתר למרות שהכדור היה אצלו שש שניות לסיום. הצרפתים קלעו 18 נקודות בהתקפות מתפרצות והוסיפו 15 מאיבודי הכדור של חולון, שבלטו יותר בהארכה (חולון רשמה ריצת 4-22 ברבע השלישי, שגם עליו לא שמרה). גם הספסל של חולון, שהיה קצר במיוחד עם פציעתו של ניב משגב שהוכרעה רק בסמוך למשחק, תרם 22 נקודות בלבד מול 35 של המקומיים. ואם כבר פציעה, פרדי בורדיון שסוחב העונה פציעה, נחת לא טוב על הקרסול במהלך האחרון ושביתה נוספת שלו עלולה להיות מסוכנת עבור הסגל הקצר של גיא גודס.
גודס עצמו היה תקיף מאוד בנוגע לשיפוט ובכל מסיבת העיתונאים שאחרי המשחק לא הסתיר את כעסו. "אני בדרך כלל לא מדבר על מה שקורה עם השופטים, אני לא מקבל את זה במשחקים כאלה, ואני מכבד מאוד את השלושה שהיו כאן היום", אמר גודס והרחיב: "מאוד קשה לשחק כך, לתת לנו 4-5 עבירות בלתי ספורטיביות כשאנחנו מנסים לעצור את הכדור, כמו שהם עשו זה כל הזמן עזר להם לחזור למשחק. עשינו טעויות ושילמנו עליהן במיוחד בהגנה אבל זה היה מאוד קשה, מאוד קשה לשחק כך אני אומר לכם אני המון שנים בכדורסל, מה שקרה היום זו פעם ראשונה שזה קרה לי והייתי בכל הרמות".
גודס לא עצר והוסיף: "כמובן שאנחנו מכירים את שטרסבורג, שתי הקבוצות רצות, שתיהן קבוצות שמשחקות בקצב גבוה, אבל שוב אני לא רוצה לדבר על כדורסל. שוב ההחלטות והבלתי ספורטיבית שהחזירה אותם (מארווין ג'ונס בסיום הדקות החוקיות) ואז עוד זריקת עונשין ועוד פוזישן ועוד פוזישן זה קשה, עבורי זה קשה לקבל את זה. ושוב, אני אף פעם לא דיברתי כך זו פעם ראשונה בקריירה שלי, קריירה בת 20 שנה וזו הפעם הראשונה שאני מדבר על השופטים. אני מצטער, קשה לקבל את זה".
חולון תשוב היום לישראל לשני משחקי בית: במוצאי שבת נגד גלבוע/גליל בליגה, בעוד במסגרת המחזור השני בטופ 16 של ה-BCL היא תארח את הפועל ירושלים ביום רביעי.