"ביישנו את עצמנו" - כך אמרו בהפועל ת"א אחרי ההדחה הכואבת ברבע גמר גביע המדינה - 86:67 ביתי אתמול להפועל ירושלים.
אחת המטרות המרכזיות של האדומים העונה הייתה זכייה בגביע המדינה, זאת אחרי שהושקעו בסגל השחקנים לא מעט כספים, עם רישום חמישיית זרים ורביעיית ישראלים בכירים. אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד.
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון עם ג'ורדן מקריי, בר טימור
שחקן הפועל ת"א ג'ייקובן בראון עם ג'ורדן מקריי, בר טימור
שחקני הפועל ת"א מתוסכלים במהלך ההפסד לירושלים
(צילום: עוז מועלם)
הפועל ת"א במאני טיים, למרות כל ההשקעה והבאז שיש סביבה, נכשלה העונה עד כה בגדול. רמת המוכנות למשחק פשוט לא הייתה שם. שחקניו של דני פרנקו הגיעו שאננים מדי במחצית הראשונה ורכים מדי הגנתית.
קשה לשים את האצבע על שחקן כזה או אחר שלא הגיע מספיק דרוך ומוכן. אם זה ג׳ורדן מקריי, שרק במשחק האחרון ביורוקאפ הצטיין עם 36 נקודות והפעם נעלם עם 4 בלבד. או אם זה ג'ייקובן בראון, שאמנם סיים עם 18 נקודות אבל רובן היו בשלב מאוחר מדי. הוא סיים עם 1 מ-6 מחוץ לקשת כשכל החטאה כזאת רק הורידה את האוויר בכל פעם והראתה עד כמה הוא מנסה לכפות את עצמו על כל הסיטואציה שנוצרה.
3 צפייה בגלריה
הכיסא ששבר אונואקו
הכיסא ששבר אונואקו
הכיסאות ששבר אונואקו
גם צ'ינאנו אונואקו היה מאוד רחוק משיאו ועשה הרבה יותר נזק מתועלת. ואם כבר מדברים על נזק, בסוף המשחק לפני הירידה לחדר הלבשה, מקריי השליך בקבוק על הרצפה. מי שראה את זה וקיבל "השראה" היה זה אונואקו שפשוט רתח מזעם על היכולת הנוראית שהציג מול ההגנה הטובה של ז'אק הנקינס והשליך בזעם 3 כיסאות שנשברו.
"ירושלים הוציאו אותנו מהמשחק שלנו, שיחקו מאוד אגרסיבי, שברו קווי מסירה. לא הצלחנו לשחק את המשחק כמו שאנחנו רגילים, זה לא היה מספיק", אמר תומר גינת בסיום. "לא חושב שזה קשור לזה שמדובר על משחק על תואר. זה לא הלך לכיוון שלנו מההתחלה. ברור שיש לחץ, ירושלים שיחקו מאוד חזק בהגנה והוציאו אותנו מהמשחק. נצטרך לעבוד קשה כדי לחזור למסלול. נכאב את ההפסד הזה, אבל נבוא לעבוד קשה ולהתרכז במשחקים הבאים".
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו עם שופט הכדורסל ארז גוריון
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו עם שופט הכדורסל ארז גוריון
יש עוד עבודה. פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
לאדומים אין באמת הרבה זמן לעכל או לחשוב על ההפסד הזה, כשכבר ביום רביעי מחכה לה מפגש בהיכל קבוצת שלמה מול פריז באסקט במסגרת המחזור ה-11 ביורוקאפ. הפועל מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של 6 ניצחונות לעומת 4 הפסדים.