אכזבה עצומה במכבי ת״א שהצליחה כבר לחלום על ניצחון בברצלונה, אבל בדקות האחרונות פשוט נפלה מהרגליים ואפשרה לשחקניו של שאראס ליטול את ההובלה בדרך לניצחון 78:83. ההפסד שלח את הצהובים למאזן של 11 ניצחונות לעומת 11 הפסדים - 10 מהם במשחקי חוץ. מחר (חמישי, 21:30) מחכה להם ולנסיה במשחק חוץ נוסף.
כשנותרו 7 דקות לסיום הרבע האחרון מכבי ת״א הייתה במצב טוב עם יתרון של 68:74. נכון שלא מדובר ביתרון גדול במיוחד, בטח לא בספרד מול אחת הקבוצות הטובות ביורוליג, אבל בכל זאת יתרון שנתן לה איזשהו שביב תקווה - שהתנפצה ברגע אחד. אפשר היה לראות את זה בצורה בולטת עם התפרקות טוטאלית על הפרקט
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'יילן אדאמס
שחקן מכבי ת"א ג'יילן אדאמס
עוד הפסד כואב לצהובים
(EPA)
פשוט נניח את זה כאן. כמו שזה רשום בסטטיסטיקה. כי אין דרך טובה להסביר את זה בצורה אחרת. מהדקה השביעית היליארד ובולדווין החטיאו 3 פעמים מחוץ לקשת. קטש זיהה את העייפות של האחרון והוריד אותו לנוח באמצע הרבע, אבל הוא חזר אחרי 17 שניות בלבד, ככה זה כשאין את לורנזו בראון. מיד לאחר מכן הגיעו 4 החטאות נוספות מחוץ לקשת מ-3 שחקנים שונים, ואז עוד סדרה של 5 החטאות מכל הטווחים. כשמי שעצר את כל הרצף השלילי הזה היה אדאמס עם נקודות 51 שניות לסיום.
מאותה דקה שלישית ברבע האחרון השחקנים בצהוב פשוט נפלו מהרגליים וקפאו לחלוטין. בדיוק כמו במשחקים האחרונים ללא בראון הפצוע, בולדווין נשא את כל העומס עליו. אם זה בניהול המשחק, במשך דקות המרובות ואם זה בקליעה. ובדקות האחרונות הוא פשוט התפרק. עודד קטש ניסה לתת לו מנוחה קצרה כדי להסדיר נשימה אבל זה לא ממש הספיק. כשעלה על הפרקט בחזרה, הוא ניסה בכוח לכפות את עצמו על המשחק, עשה הרבה שטויות שלא אופייניות לו שהוא לא נתון ללחץ וכל שאר השחקנים פשוט התבלגנו ביחד איתו, בכל זאת הוא זה שאמור להשיט את הספינה הזאת.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א וויד בולדווין
שחקן מכבי ת"א וויד בולדווין
עשה שטויות לא אופייניות בדקות הסיום. וויד בולדווין
(צילום: באדיבות עמוד האינסטגרם של מכבי ת"א)
אבל קשה להאשים אותו, כשרואים עד כמה הוא מתאמץ ורוצה לנצח בכל מחיר, אבל בפועל גם כשהוא מסיים ערב עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים, לא הכל העיקר זה הסטטיסטיקה, אלא הפעולות הקטנות שעושות סדר על הפרקט. וגם העומס האדיר שיש עליו במשחקים האחרונים, קטש דיבר עוד לפני המשחק על הרחבת הרוטציה על מנת להוריד עומסים, אבל בפועל מנקו, כהן וזיו נשארו על אפס דקות.
מי שהיה בעיקר עצבני על השיפוט בסיום המשחק היה זה המאמן שאמר: "בעיקר עצבים. בחצי השני ובעיקר ברבע האחרון נתנו להם להרביץ, אני לא ראיתי כזה דבר, 9 דקות עם 2 עבירות, לא הצלחנו בכלל למסור מסירה. אני בדר״כ לא אוהב לדבר על הדברים האלה אבל אני עצבני. כשקבוצה עולה ונהיית אובר אגרסיבית ובצד השני כל נגיעה שולחים לקו, זה קצת קשה, זה עושה את ההבדל. מאוד חבל. כי מעבר לזה שאנחנו עם רוטציה יותר קצרה משלהם, והם לא מאבדים איכות שהם משתמשים בכל הרוטציה. עשינו משחק טוב כדי לנצח פה, אבל בסוף הפסדנו על דברים קטנים".
קטש התייחס גם לרוטציה הקצרה בניגוד לתוכניות המקוריות כשאמר: "הרגשתי ששחקנים נופלים מהרגליים, אבל התוכנית הייתה לחלק יותר דקות, אבל ברגע שגם אדאמס וגם בולדווין נכנסו לעניינים טוב, והרגשנו שיש הזדמנות לעשות ניצחון גדול, אז לא רק האכזבה של המשחק, אלא גם הסתכלות לעבר יום חמישי, נצטרך לעשות דברים אחרים. כל משחק הוא קריטי ולכן העצבים גם".