מכבי ת"א תפגוש הערב (חמישי, 21:05) את וילרבאן במסגרת המחזור השלישי ביורוליג, כשהיא מחזיקה במאזן חיובי (1:2) אחרי הניצחון המרשים שלה שלשום על מונאקו. מי שהגיע לארץ יחד עם הצרפתים הוא אקס הפועל ירושלים, רטין אובאסוהן, שלא נשאר אדיש לעובדה שקבוצתו לשעבר שיחקה אתמול בליגת האלופות (והפסידה 80:71) והגיע לבקר את כל החברים הישנים בפיס ארנה.
"זו הרגשה טובה לחזור לארץ", אמר אובאסוהן שאחרי עונה אחת טובה בהפועל ירושלים חתם על חוזה בווילרבאן. "אני מרגיש כאילו רק עזבתי. נכון שהפועל ירושלים לא השיגה את הניצחון ואת התוצאה שרצתה, אבל לבוא לכאן ולראות את כל הפנים המוכרות - זה פשוט הרגיש טוב".
3 צפייה בגלריה
רטין אובסוהן
רטין אובסוהן
"זה משחק מאוד גדול עבורנו מול יריבה ראויה". אובאסוהן
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
רטין אובסוהן
רטין אובסוהן
אובאסוהן מול ווילבקין במשחק ההפסד של הצרפתים לפנרבחצ'ה
(צילום: EPA)
לקראת המפגש מול מכבי ת"א, אמר אובאסוהן: "אני עייף מלהפסיד למכבי, אז אני מצפה למשחק הזה. זה משחק מאוד גדול עבורנו מול יריבה ראויה. בטח כשמכבי רשמה ניצחון גדול רק לפני יומיים בו חזרה מפיגור גדול. אני יודע שאחרי הניצחון הזה הם מלאי ביטחון ומרגישים טוב, אז אנחנו חייבים לשחק נגדם טוב".
"מבחינה קבוצתית, אנחנו צריכים להתאושש מההפסד האחרון שלנו לפנרבחצ'ה. הדרך שבה שיחקנו במחצית השנייה היא לא הדרך שאנחנו צריכים לשחק", סיכם הרכז.
3 צפייה בגלריה
אובאסוהן מול ווילבקין
אובאסוהן מול ווילבקין
אובאסוהן מול מכבי ת"א בקדנציה שלו בירושלים
(צילום: עוז מועלם)
מי שהצטרף השבוע לצהובים הוא ג'יילן אדאמס, ששיחק עם אובאסוהן בהפועל ירושלים בעונה החולפת. עליו אמר הרכז: "זה ירגיש כמו לשחק נגד אח שלי. אני מאוד מרוצה בשבילו שהוא הצליח למצוא קבוצה גדולה. יהיה מאוד מעניין לשחק נגדו, הוא יריב טוב".