חגיגה גדולה בהפועל ת״א לאחר ניצחון החוץ הקשה אמש (רביעי) 86:100 מול פאריס באסקט בצרפת במסגרת המחזור השני ביורוקאפ.
האדומים שרושמים פתיחת עונה מרשימה, המשיכו את המומנטום החיובי שלהם והם עדיין ללא אף הפסד בכל המסגרות. לראשונה בתולדות המועדון הם העפילו לגמר גביע ווינר לאחר ניצחונות על קריית אתא, בני הרצליה והפועל ירושלים ויפגשו ביום ראשון הקרוב בחדרה את מכבי ת"א לדרבי מסקרן על התואר. בליגה רשמה הקבוצה ניצחונות על הפועל אילת והפועל חיפה והתבססה במקום הראשון. ביורוקאפ, לאחר 2 מחזורים ניצבת הקבוצה של דני פרנקו במקום הראשון בבית ב' עם מאזן נקי מהפסדים.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א בכדורסל בר טימור עם אדם אריאל , אקסבייר מנפרוד, ג'יילן הורד
שחקן הפועל ת"א בכדורסל בר טימור עם אדם אריאל , אקסבייר מנפרוד, ג'יילן הורד
בר טימור עם אדם אריאל , אקסבייר מנפרוד, ג'יילן הורד
(צילום: טל שחר)
עידן זלמנסון שהיה בספק למשחק, רשם 12 נקודות ב-11 דקות עם מדד הפלוס מינוס הגבוה בקבוצה (16+). אקסבייר מנפורד נעדר מההתמודדות בשל שריר תפוס בצוואר, בקבוצה מקווים כי עד הדרבי ביום ראשון יצליחו להכשירו והוא ישוב לסגל.
בהפועל ת״א מאוד מרוצים מפתיחת העונה שלהם אבל בעיקר מביעים שביעות רצון מיכולתו של ג׳ייקובן בראון, ששוב היה מעל כולם והיה קרוב לטריפל דאבל לאחר שהצטיין עם 21 נקודות, 8 ריבאונדים לצד 12 אסיסטים. בראון רשם איבוד כדור בודד עם מדד יעילות מפלצתי של 39.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
מאמן הפועל ת"א דני פרנקו
(צילום: עוז מועלם)
״היה לנו משחק מאוד חשוב״, אמר בר טימור שסיים את הערב עם 10 נקודות. ״זה משחק ראשון חוץ באירופה אז זה תמיד חשוב לנצח. פתחנו את המשחק טיפה בהיסוס, אני שמח שעשינו מהר התאמות ושלטנו ברוב המשחק. הצגנו משחק טוב גם בהגנה וגם בהתקפה. האוהדים היו פשוט מדהימים, 600 אוהדים שמגיעים למשחק בחו״ל, אסור להתרגל ואסור לקחת את זה כמובן מאליו, זה הדבר הכי מטורף בספורט הישראלי".
המאמן דני פרנקו הוסיף: "הגענו למשחק שידענו מלכתחילה שיהיה מאוד קשה עבורנו. כל משחק יורוקאפ הוא אתגר טוב, אבל הגענו לכאן עם אמונה שאנחנו יכולים לנצח. הגיעו איתנו כמעט 600 אוהדים שפשוט הביאו לנו הרבה אנרגיות ותמכו בנו. אני גאה מאוד בבחורים שלי, אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה, לוח הזמנים שלנו מאוד עמוס העונה".