לאחר ההודעה על כך שגיא גודס לא ימשיך כמאמן הפועל חולון, הודיעה היום (רביעי) הקבוצה על מינוי של עוזרו בעונה שעברה עמית שרף למאמן הראשי. שרף כבר שימש כמאמן זמני בסיום עונת 2019/20, לאחר עזיבתו של סטפנוס דדאס בעקבות התפרצות הקורונה.בנוסף, הוא גם עוזר מאמן נבחרת העתודה של ישראל.
עמית שרף הגיע להפועל חולון בשנת 2018, ותחילה שימש כעוזר מאמן שני, לאחר מכן קודם לתפקיד עוזר המאמן. כעת, הוחלט במועדון שהגיע זמנו לעבור לקדמת הבמה כשמונה לתפקיד המאמן הראשי.
1 צפייה בגלריה
עמית שרף מונה למאמנה הראשי של הפועל חולון
עמית שרף מונה למאמנה הראשי של הפועל חולון
קודם לעמדת המאמן הראשי. עמית שרף
(דוברות הפועל חולון)
בהודעה מטעם חולון נכתב על שרף: "עמית בעל האישיות המיוחדת, זוכה להערכה רבה בקרב אנשי המועדון כמו גם בקרב השחקנים ששיחקו בקבוצה במהלך השנים, שמחשיבים אותו לאיש כדורסל מבריק".
לאחר מינויו אמר שרף: "אני רוצה להודות להנהלת המועדון על האמון והתמיכה. אני מרגיש שביחד, ההנהלה, צוות מקצועי וקהל נוכל לעשות עונה נפלאה. הפועל חולון הוא מועדון עוצמתי וזהו כבוד ענק להיות המאמן של הקבוצה. אני רוצה להודות לגיא על התקופה הבאמת מיוחדת ומוצלחת שעברנו יחד בעונות הקודמות".
עוזרו של שרף יהיה שחקן הקבוצה בעבר, גוני יזרעאלי, ששיחק במדים הסגולים במשך חמש עונות ושימש גם כקפטן הקבוצה. מי שישמש כעוזר מאמן נוסף הוא עידו לויט שהגיע בעונה שעברה למועדון וימשיך גם לעונה הקרובה.
בנוסף, שון דאוסון האריך לעונה נוספת את חוזהו במועדון. לאחר החתימה אמר השחקן: "שמח ונרגש להשאר עוד שנה בסגול! העונה האחרונה נגמרה בתחושת פספוס ואני מחכה לחזור לעונה הקרובה ולהוביל את הקבוצה כמה שיותר רחוק".