מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) למאזן חיובי ביורוליג (2:3), אבל זה לא היה קל. הצהובים כבר הובילו על פנאתינייקוס ב-20 הפרש (44:64), אבל הסתבכו וניצחו בסופו של דבר 73:77.
"זה היה ניצחון חשוב, ניצחון שרצינו מאוד", אמר בסיום יאניס ספרופולוס. "שלטנו במשחק במשך שלושה רבעים, הם קלעו בסוף הרבה קליעות קשות, 33 נקודות ברבע האחרון, למרות 23 נקודות במחצית הראשונה. פנאתינייקוס היא קבוצה קשה, כל ההפסדים שלה הם בהפרש קטן. אני מרוצה מהניצחון, למרות שאנחנו צריכים לשפר את הרגעים שהדברים לא הולכים כמו שצריך ואנחנו מתפרקים בקלות".
1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)
לשאלה מה קרה במהלך איבוד היתרון ענה היווני: "אולי זאת הייתה בעיה של ריכוז, אולי נרגענו מדי, אולי נלחצנו מדי. הכל ביחד. אנחנו צריכים לדעת לא להיכנס לפאניקה כשהדברים לא הולכים טוב מספיק. אנחנו לא מפחדים, אבל אנחנו מתחילים להסס ולא עושים את הדברים הנכונים על המגרש".
המאמן החמיא לרומן סורקין ודרק וויליאמס: "רומן היה טוב מאוד, ודרק היה טוב מאוד בסיום. הוא מאוד מנוסה, הוא התעלה ועזר לקבוצה. רומן נלחם מתחת לטבעות עם הגוף הגדול שלו, משחק טוב מאוד שלהם, הם יכולים לשחק טוב יותר ולהיות יותר עקביים".
לסיכום אמר ספרופולוס: "אנחנו צריכים ללמוד מההפסד לגלבוע/גליל. איבדנו ריכוז, ואנחנו צריכים לסיים את המשחקים בצורה קלה יותר, עכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשחק מול הפועל ירושלים ולהיות מוכנים אליו".