אחרי אירוע האלימות אמש (שבת), שבמהלכו קומץ אוהדי הפועל ת"א הכו אוהדים של הפועל חיפה בסיום המשחק בין הקבוצות בהיכל קבוצת שלמה, התכנסה היום הנהלת הפועל ת"א והחליטה על שורת צעדים למניעת אירועים שכאלה בעתיד, כשהפעולה העיקרית תהיה סגירה יזומה של יציע האולטראס בהיכל קבוצת שלמה עד הודעה חדשה.
בהודעת המועדון נכתב: "הפועל ת"א תפעל בכל דרך לזיהוי המעורבים, הפועל תימנע כניסתם של כל האוהדים אשר יזוהו ככאלה שלקחו חלק בפוגרום של אתמול, באמצעות שלילת מנויים ובכל אמצעי אחר. המועדון שוקל הגשת תביעה אישית נגד כל מעורב, שתשקף את נזקי העתק למועדון, למוניטין ואת הנזקים הישירים והעקיפים שנגרמו וייגרמו לו. יציע 1 בהיכל קבוצת שלמה ייסגר עד למציאת פתרון אבטחתי הולם. חברת האבטחה תוחלף ותוכן בתוך 10 ימים תכנית אבטחה חדשה על מנת להבטיח את שלום הקהל הביתי והקהל האורח ולוודא כי משחקי הפועל ת"א ייערכו בסביבה בטוחה לכל אוהד באשר הוא".
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
עוד נמסר מהמועדון: "הנהלת הפועל ת"א משקיעה משאבי עתק בבניית המועדון לשנים קדימה, ההשקעה הזו מייצרת מחויבות כפולה, גם מקצועית וגם ערכית. מה שקרה אמש אינו עומד בערכים שלנו, האחריות לשנות היא עלינו, ואנחנו מתכוונים לקחת את האחריות ולהשתמש בסמכות על מנת לוודא את העתיד של הפועל ת"א ושל קהילת האוהדים הנפלאה שלה, לחווית ספורט מרגשת ובטוחה כאחד. אנחנו בעיצומו של תהליך שינוי, אנחנו הפועל גם בהצלחות וגם במשברים, אנחנו נעשה את כל מה שנדרש ונצא חזקים יותר".