הפועל ירושלים ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם לפני המשחק השלישי והאחרון מול א.א.ק אתונה מחר (19:00), ממנו תקווה לצאת עם הכרטיס לפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א.
אולם הפיס ארנה צפוי להיות מלא, כשלמעלה מ-11 אלף צופים הבטיחו את מקומם, כולם אוהדי הפועל ירושלים. זאת הפעם הראשונה שדבר כזה קורה מאז 2017, אז הקבוצה אירחה את ולנסיה במשחק השני של חצי גמר היורוקאפ.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים
בטירוף. אוהדי הפועל ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
בצל האירוע המכוער שעברו האוהדים של הפועל ירושלים במשחק השני בסדרה באתונה והעונש שספגה שא.א.ק היום מפיב"א, בקבוצה ניסו כמה שיותר לנטרל את השחקנים מכל מה שקורה מאחורי הקלעים כדי שהם יוכלו להתרכז אך ורק בפן המקצועי.
מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לבוא בפוקוס ובאנרגיות כמו שבאנו למשחק הראשון. ב-40 דקות הכל יכול לקרות, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ולא עשינו את זה במשחק השני. לפעמים אולם מלא זה יכול להיות בוסט נהדר ולפעמים זה יכול להיות להפך, אז נצטרך לראות מחר איך זה ישפיע. זה נהדר שהאוהדים באים לתמוך בנו".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'
"נהדר שהאוהדים באים לתמוך בנו". דז'יקיץ'
(צילום: עוז מועלם)
איתי שגב אמר: "אנחנו מאוד ממוקדים, התאמנו באגרסיביות בימים האחרונים. הולך להיות משחק מאוד אגרסיבי, שמעתי שהרבה אוהדים עומדים לבוא אז גם תהיה אווירה מדהימה. האנרגיה שתהיה פה תעזור לנו ותרים אותנו, התפקיד שלנו כשחקנים זה לשמור על הפוקוס, ואם נצליח לעשות את זה אז התוצאה תהיה לטובתנו".