אוהדי הפועל ירושלים בתהלוכה לפני המשחק מול טנריפה
(צילום: אופק טיקטינסקי)
מי היה מאמין: משחק אחד בלבד מפריד בין הפועל ירושלים לסנסציה - גביע אירופי שני בתולדות המועדון. זאת לאחר שהאדומים גברו הערב (שישי) 68:69 על טנריפה בחצי גמר פיינל-פור ליגת האלופות של פיב"א.
"זאת צמרמורת, כיף ענק", סיכם אייל חומסקי, מבעלי הקבוצה, את הערב הדרמטי. "אתה עובד כל כך הרבה שנים. קורונה שדפקה את כל המערכת, בתוך עיר שבה הכל קשה. אבל העונה הזאת, וכל מה שקורה בה, הם הרבה בזכות הקהל, בזכות המאמן, השחקנים. בזכות המלחמה שכל אלה נותנים, אנחנו מגיעים לאן שאנחנו מגיעים".
4 צפייה בגלריה
אייל חומסקי מרוצה
אייל חומסקי מרוצה
"הקהל מקרין אהבה לשחקנים - וזה עובד". חומסקי
(צילום: יאיר שגיא)
4 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים טנריפה דז'יקיץ'
הפועל ירושלים טנריפה דז'יקיץ'
"אמא גאה בו מלמעלה". דז'יקיץ'
(צילום: FIBA PHOTOS)
"יש פה סיפור שיכול לזכות בתואר 'סיפור הסיפורים'", התייחס חומסקי למאמן אלכסנדר דז'יקיץ', שאמו מילקה הלכה ביום שלישי השבוע לעולמה. "הקבוצה נחתה במלאגה ופתאום הייתה אי ודאות לגבי מה עושים. אני עדיין הייתי במדריד אז מיד טסתי להיות יחד איתו. הבנתי שהוא בדילמה מאוד קשה, אבל אנחנו באמת משפחה, ואוהבים את המאמן הזה כל כך והוא אוהב בחזרה אז לא הייתה שאלה שהוא הולך להישאר פה איתנו".
"הוא גמר את המשחק ופשוט התפרץ בבכי וישר רץ לחדר ההלבשה. זה קורע לב. זה ניצחון שמוקדש לאמא שלו. אני בטוח שהיא גאה בו מלמעלה, שהוא הביא את הפועל ירושלים לגמר. זה הסיפור של המשחק הזה", המשיך חומסקי.
4 צפייה בגלריה
האוהדים באדום חוגגים. יש להם סיבה טובה
האוהדים באדום חוגגים. יש להם סיבה טובה
"הם כל פעם עולים רמה". אוהדי הפועל ירושלים
(צילום: FIBA PHOTOS)
4 צפייה בגלריה
בלייזר ו-ונה בעננים
בלייזר ו-ונה בעננים
שחקני ירושלים בטירוף בשריקת הסיום
(צילום: FIBA PHOTOS)
על התצוגה של הקהל האדום, שנתן את הטון ביציעים לאורך כל המשחק, אמר חומסקי: "הוא כל פעם עולה רמה. כל פעם מפתיע מחדש. האמת שאותי זה לא ממש מפתיע. אני כבר מעל ל-30 שנה הולך לכל משחק ושום דבר לא מפתיע אותי. אבל היה במשחק עידוד יוצא מן הכלל, זה קהל מדהים שבא מאהבה ומקרין אהבה לשחקנים, וזה פשוט עובד".