מכבי ת"א תארח מחר (שלישי) את מונאקו במסגרת המחזור השלישי של היורוליג. הצהובים, שהובסו 86:71 על ידי פנרבחצ'ה במחזור האחרון, מגיעים לשבוע המשחקים הכפול עם מאזן 1:1, בעוד הצרפתים עם 0:2 אחרי שניצחו במחזור הראשון של וירטוס בולוניה בחוץ ובחמישי האחרון גברו על אנאדולו אפס ב-3 הפרש. דארון היליארד, שנפצע במשחק הליגה הראשון מול עירוני נס ציונה, סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברכו. הוא צפוי להיעדר למשך שלושה עד חמישה שבועות.
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר לקראת המשחק: ״אחרי המשחק מול פנרבחצ'ה יש לנו עוד משחק מול קבוצה גדולה. אנחנו מצפים למשחק אגרסיבי מאוד, יש למונאקו הרבה יכולות. אנחנו צריכים לשלוט בריבאונד ולהיות אגרסיביים מאוד".
1 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
מחכה למשחק קשה. קטש
(צילום: טל שחר)
על המצטרף החדש ג׳יילן אדאמס אמר המאמן: "באופן אובייקטיבי הוא לא יכול להיות בשיא הכושר, אבל זה משהו שאנחנו בוחנים. אתמול הוא עדיין היה עם ג'ט לג והתאמן 10 דקות בערך, ניסה ללמוד קצת את הדברים. לא נשתמש בו להמון דקות, לפחות זאת התוכנית. יכול להיות שנצטרך כמה דקות ממנו. נראה מה הוא יכול לתרום". דארון היליארד, שנפצע במשחק הליגה הראשון מול עירוני נס ציונה, סובל מקרע חלקי ברצועה הצדית בברכו. צפי חזרה, נכון לערב המשחק מול מונאקו, עומד על בין שלושה לחמישה שבועות.
קטש הוסיף: "מונאקו הייתה קבוצה טובה גם בעונה שעברה, אבל היא התחזקה בנקודות שהיו חסרות לה. לכן זה הולך להיות משחק מאתגר וקשה מאוד. אנחנו צריכים 40 דקות טובות, אסור לנו לאבד ריכוז בהגנה, זה מתחיל משם.
"היו הרבה דקות פחות טובות הגנתית מול פנרבחצ'ה. אי אפשר לשים את האצבע על סיבה טובה. יש כאן שחקנים שעדיין לא מספיק מבינים או רגילים לשחק ברמות האלה ועם הזמן הם יבינו. יש לנו גם חסרונות אובייקטיביים גם בסגל. יש גם חוסר ריכוז וגם חוסר מחויבות, קצת חוסר מאמץ וזה הדבר הכי חשוב למחר. אסור שזה יקרה, כל מי שעל המגרש צריך לעשות 100 אחוז מאמץ".
לאחר מכן ביקש קטש לתקן את הדברים שאמר על חוסר מחויבות ואמר: "יש מצב שהשתמשתי במילים לא כל כך נכונות. אני לא חושב שיש לנו בסגל שחקנים שלא מחויבים, אני מתכוון שפעם אחת שחקן יכול להיות אגרסיבי מאוד ואז דקה אחרי זה לשכוח את עצמו בהגנה, הייתי אומר שאנחנו צריכים יותר עקביות".