הפועל ת"א תפתח מחר את העונה האירופית שלה כשתארח (ג', 20:00) את לובליאנה ביורוקאפ. האדומים ערכו היום מסיבת עיתונאים יחד עם הקפטן בר טימור, המאמן דני פרנקו והיו"ר רמי כהן.
היו"ר רמי כהן התייחס להחלטה שלא לעלות לשחק נגד מכבי ת"א, כמחאה על התנהגות המשטרה: "עוד כוח הוא לא הפיתרון. הייתה חשיבות אדירה למעשה שלנו, אם אתה מתייחס לבן אדם כמו חיה אז הוא ינשך. לא קרה שום דבר שיצדיק את התנהלות המשטרה. גם בחו"ל יש הרבה אבטחה ושוטרים, אבל הם מחייכים אליך ויותר שירותיים. נושא תעודת הזהות היה לא חכם ולא הוגן. אוהדים סוררים? אין לנו רשימות של אוהדים. אין כרטיסים מיוחדים לאוהדים כאלה. מבחינה מבחינה מקצועית, אנחנו רוצים להתקדם באירופה, כמו שעשינו בשנה שעברה. פחדנו מאוד מהיורוקאפ אבל עמדנו בזה".
3 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
טימור, פרנקו וכהן
(צילום: יאיר שגיא)
3 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו. הפועל פותחת עונה
(צילום: יאיר שגיא)
3 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
בר טימור. "רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר"
(צילום: יאיר שגיא)
הקפטן בר טימור הוסיף: "אנחנו תמיד רוצים להשיג הכי הרבה שאפשר. יש לנו ציפיות מעצמנו, גם כשהיו כאן רק ארבעה זרים. כספורטאים אנחנו רוצים להצליח ולזכות בכל התארים. גם בשנה שעברה לא היינו רחוקים מזכייה באליפות. ההפסד בגמר היה מאוד מתסכל, אבל הפסדנו לאחת הקבוצות הכי טובות ביורוליג. הפועל ת"א בכיוון טוב, צריך להמשיך ככה. בסוף התארים יגיעו".