מכבי חיפה ערכה היום (שישי) אימון ראשון עם כל שחקני הרכש שהגיעו בינואר, כולל ההחתמה הנוצצת של החלון - דיא סבע. החלוץ ייכלל בסגל למשחק ביום שני (20:30) מול הפועל חדרה בליגת העל. בחיפה בטוחים שסבע ישדרג את החלק הקדמי של הקבוצה, שנמצאת בתקופה פחות טובה, אך עדיין מקדימה את מכבי ת"א ב-5 נקודות.
"הוא תוספת כוח אדירה", אמר עליו מאמן הקבוצה, ברק בכר, בסיום ה-2:2 מול מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה באמצע השבוע. "אני שמח שהוא בחר בנו והוא יעזור לנו".
2 צפייה בגלריה
סבע
סבע
אימון בכורה. סבע
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
2 צפייה בגלריה
סבע ושרי
סבע ושרי
סבע ושרי
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
בכר היה זה שלחץ מאוד על החתמתו, כשסבע פותר לו כמה בעיות, כמו האפשרות לשחק עם מספר הזרים. מאחר שמותר רק חמישה על המגרש, סבע יוכל להיכנס למשבצות של צ'ארון שרי או פרנצדי פיירו, ולהשאיר אחד מהם על הספסל כדי לפנות מקום לעוד שחקן הגנה. הוא גם עשוי לנגוס בדקות המשחק של עומר אצילי, שעדיין לא חתם על החוזה החדש במכבי חיפה. מעבר לכך, הוא מודע לעובדה שסבע הפך לשחקן עם השכר הגבוה ביותר בקבוצה (הרבה יותר משלו), ומעניין יהיה לראות אם זה ישפיע על מה שקורה על הדשא.
"ברור שאנחנו בתקופה פחות טובה", אמר גורם בקבוצה השבוע. "בגלל שאנחנו מכבי חיפה כל תוצאת תיקו מרגישה כמו הפסד כי מצפים שננצח בכל משחק. לכל קבוצה יש תקופות טובות יותר ותקופות טובות פחות, נחזור לעצמנו וליכולת הטובה בקרוב, נזכה באליפות שלישית". בחיפה מדגישים כי מבחינתם מדובר בתוצאה לא רעה בגביע שכן נתניה נמצאת בתקופה נהדרת (לא הפסידה שמונה משחקים ברציפות בכל המסגרות), ומרוצים מהעובדה שמשחק הגומלין בסמי עופר יתחיל במצב של שוויון.