לאחר שעזב את מכבי נתניה, וכפי שנחשף לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, חתם המנהל המקצועי אלמוג כהן לשלוש עונות בבית"ר ירושלים.
כהן, שהצעיד את נתניה פעמיים לפלייאוף העליון, לגמר גביע המדינה וזכייה בגביע הטוטו, היה אמור להמשיך בתפקידו בנתניה עד הקיץ, אבל הקדים את עזיבתו וחתם בבית"ר ירושלים לשלוש שנים.
3 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
מתחיל את הבנייה. כהן
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
אלמוג כהן. חתם לשלוש שנים
(צילום: בית"ר ירושלים)
ההחלטה של ברק אברמוב לפנות לכהן התקבלה עוד לפני הסערה עם יוסי אבוקסיס מתוך רצון לשדרג משמעותית את המערכת בבית"ר, עם מינוי מנהל מקצועי.
הבעלים ברק אברמוב אמר לאחר החתימה: שמח מאוד על החתימה של אלמוג והדרך שנלך בה בשנים הקרובות. רוצה מכאן לאחל לאלמוג ולנו בהצלחה גדולה. אלמוג יכניס עוד פן של מקצועיות ועבודה קשה למועדון, ובזכות הכישורים והאישיות שלו נוכל להמשיך לכוון גבוה. כל הגורמים במועדון יעבדו בשיתוף פעולה מלא כדי להצעיד את בית"ר למעלה".
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
החליט לשדרג את המערכת המקצועית בבית"ר. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
אלמוג כהן אמר לאחר החתימה: "שמח להתחיל פרק חדש ומאתגר במועדון מפואר כמו בית״ר ירושלים. אני מודה לבעלי המועדון ברק אברמוב, על האמון ועל הרצון ללכת בדרך משותפת. אני רוצה גם להודות מכל הלב למכבי נתניה, לאוהדים, הנהלה וכל מי שקשור במועדון הזה, שתמיד יהיה לו אצלי מקום בלב".