יממה לאחר שחתם במכבי חיפה עד לסיום העונה, התייחס היום (שישי) תומר חמד - בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו - לקאמבק המרגש שלו לירוקים ולשנה האחרונה, בה כמעט ולא ראה מגרש בהפועל באר-שבע.
"לכל דבר יש סיבה, הכל זה מלמעלה", כתב חמד. "אומרים את המשפט הזה הרבה והשאלה היא כמה חזקה האמונה בו. בגיל 7, כאוהד שרוף שלא התקבל למכבי חיפה, ירדתי בוכה מהמגרש. לא הייתי יכול להבין שאחזור בגיל 13 ואמשיך כל הדרך להגשמת החלום שלי בקבוצה הבוגרת ולהוביל אותה לאליפות. המשכתי והגשמתי עוד מספר חלומות כשזכיתי לשחק ולכבוש בליגות הטובות בעולם".
3 צפייה בגלריה
תומר חמד
תומר חמד
"נלחמתי בעצמי יום יום לא לוותר". חמד
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
3 צפייה בגלריה
תומר חמד שחקן הפועל באר שבע
תומר חמד שחקן הפועל באר שבע
כמעט ולא ראה מגרש. חמד העונה בבאר-שבע
(צילום: דניאל כהן)
"מאז שהגעתי לארץ, לפני שנה וחצי, עברתי תקופה קשה מאוד אישית ומקצועית", הוסיף החלוץ בן ה-36. "ליוויתי את אבי בימיו האחרונים כשנלחם במחלה ארורה, ובנוסף לשנת האבל נאלצתי לעבור רגעים מאוד לא פשוטים ואפילו משפילים. נלחמתי בעצמי יום-יום לא לוותר, לא להשתנות, להישאר מי שאני. להחזיק חזק באמונה בבורא עולם ולהיאחז במשפט שבו התחלנו, שלכל דבר יש סיבה".
"היום אני מבין מה הייתה הסיבה. עברתי ניסיון. ניסיון לא פשוט, לא נעים, אבל צלחתי אותו בזכות אמונה מלאה באלוהים ושמירה על הדרך שלי ועל ערכיי. זכיתי להגיע למועדון לו אני שייך, מועדון ילדותי. מי שהיה לצידי לאורך הדרך יודע מה המשמעות של היום הזה בשבילי, כמה מרגש ומיוחד הוא. אני מודה, כמו בכל יום, לבור א עולם שיודע מה הכי טוב בשבילי ומוביל אותי בדרך שלו למקום הנכון עבורי. אבא אני בטוח שאתה איתי ברגע המיוחד הזה".
3 צפייה בגלריה
תומר חמד
תומר חמד
שוב בירוק. חמד
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
חמד, כאמור, חזר למכבי חיפה, כמעט 13 שנים לאחר שעזב אותה ועבר לספרד. חמד, שגדל במחלקת הנוער של הירוקים, שיחק בקבוצה הבוגרת 79 משחקים בכל המסגרות, במהלכם כבש 24 שערים, וזכה עימה באליפות של עונת 2010/11.
חמד שיחק בספרד במאיורקה ובאלמרייה ומשם עבר לאנגליה, שם שיחק בין היתר בברייטון, ק.פ.ר וצ'רלטון. העונה, במדי הפועל באר-שבע, רשם חמד שתי הופעות ליגה בלבד, במהלכן שיחק 33 דקות.