משה חוגג ובית"ר ירושלים מתכננים תביעת ענק נגד ארגון לה פמיליה וראשיה על כל הנזקים שנגרמו למועדון, לטענתם, מאז הקמת הארגון. הצדדים נפגשו היום (רביעי) בבית משפט השלום בירושלים לאור הבקשה של ראשי הארגון להוציא צו מניעה כנגד וחוגג ובית"ר בדבר מניעת כניסתם לאצטדיון טדי.
המועדון שכר את שירותיו של עו"ד עמית חדד שיוביל את המאבק המשפטי ביחד עם עו"ד של המועדון, רונן מוזסון. "משה חוגג החליט שמי שמגיע לאצטדיון והלך לנהוג באלימות וגזענות - לא יוכל להיכנס. מדובר בנזקים כבדים שספג המועדון", אמר חדד.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
לא מתכוון לוותר. חוגג
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
לה פמיליה
לה פמיליה
חלק מאוהדי לה פמיליה
(צילום: ראובן שוורץ)
חוגג, כאמור, מתכוון לאסור כניסה של חלק מראשי לה פמיליה בשני המשחקים האחרונים של העונה באצטדיון טדי, נגד בני סכנין בשבת ולאחר מכן נגד הפועל חדרה, זאת אחרי שגם במשחק שלשום בסמי עופר נגד הפועל חיפה (3:1) הוא ובני משפחתו ספגו קללות.
חדד אמר בדיון: "כפי שנקבע בפסיקה, כשאדם מפגין אלימות, מקלל, נוהג בגזענות - מותר לבעל המקום שלא להכניסו. יש פסיקה בעניין וחבל על הזמן של כולנו. מדברים על בעלים של קבוצה שהחליט שלא יישאר אדיש לתופעות גזענות שקורות אצלו במגרש. הוא לא יהיה מוכן לשמוע קריאות נגד שחקן רק בגלל השיוך הלאומי שלו, או הדת שבה הוא מאמין. הוא לא רוצה שיהיו אצלו קללות, והפסיקה הכירה בזכות למנוע מאדם כזה להיכנס".
עו"ד של אוהדי לה פמיליה, ארז בר צבי: "אדם קנה קבוצה, קם בבוקר והחליט שכדי שלא יקללו אותו, אנשים מסוימים שהוא חושב שהם אחראים לכך - לא ייכנסו למשחק. אם לשיטתו של מר חוגג יש קבוצה של אנשים שבגללם הוא מקבל קנסות - שיתכבד, יילך למשטרה ויגיש תלונה".