הפועל באר שבע אמנם הפסידה אתמול (חמישי) 4:1 בחוץ לבאייר לברקוזן בליגה האירופית, אך במועדון יצאו דווקא מעודדים מהמשחק בעיקר מהמחויבות של השחקנים. אחרי ההפסד בשבת האחרונה בליגה (2:0 נגד אשדוד) חששו אוהדי הקבוצה שקבוצתם תתבזה מול לברקוזן. אך בסופו של דבר זה לא קרה וב"ש הציגה הופעה מכובדת.
העובדה שיוסי אבוקסיס חסר שלושה מהכוכבים שלו: אלטון אקולטסה ומיגל ויטור הפצועים וכן ז'וזואה המושעה, אפשרה למספר שחקנים אחרים להיכנס להרכב ולהציג יכולת די טובה. מדובר בקשר מרסלו מלי ובחלוץ איתמר שבירו, שיחד עם שחקנים נוספים העניקו הרבה חומר למחשבה לגביהם לקראת המשחקים הבאים.
3 צפייה בגלריה
אגודלו
אגודלו
המזל הרע של ב"ש נמשך. אגודלו
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
טהא מאוכזב מול לברקוזן
טהא מאוכזב מול לברקוזן
טהא אובד עצות אחרי עוד שער של לברקוזן
(צילום: רויטרס)
אבוקסיס אמר בסיום: "בניגוד למשחק נגד אשדוד בשבת, יש שחקנים שהפעם חד משמעית נתנו לי חומר למחשבה חיובי לגביהם. כמה מהם נתנו משחק טוב. לברקוזן? הם אילצו אותנו לעשות טעויות. יש להם שחקנים ברמה אדירה. לא סתם הם במקום שלישי באחת הליגות הכי טובות באירופה. קבוצה שתוקפת עם המון שחקנים וכובשת הרבה שערים. השחקנים שלנו עשו את המקסימום ואני לא יכול לבוא בטענות אליהם. לצערי בכל משחק נגדם ספגנו ארבעה שערים".
על העובדה שקבוצתו לא עיבתה את הסגל מספיק לקראת הליגה האירופית, הוסיף המאמן: "אמרתי בזמנו שאם יהיו שחקנים שאחשוב שיכולים לעזור לנו - אני אצרף. יש לנו כבר שישה זרים והישראלים שהוצעו לנו לא טובים יותר מאלה שיש היום בהפועל באר שבע".
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
יצא דווקא מעודד. אבוקסיס
(צילום: EPA)
אל רשימת הפצועים נוסף בסיום המשחק ג'ונתן אגודלו, שייבדק בארץ ואז תיקבע חומרת פציעתו. אגודלו צפוי להחמיץ את המשחק ביום שני בליגה נגד הפועל חיפה, כמו גם אקולטסה ו-ויטור. בנוגע לז'וזואה, לא ברור אם עד המשחק תיערך לו ועדת משמעת ולכן גם הוא עשוי להמשיך להיעדר. בכל מקרה קיימת במועדון אכזבה אדירה מהתנהלותו החוזרת ונשנית של הפורטוגלי, כשלא מן הנמנע שיוחלט לסיים את ההתקשרות איתו.
ההפסד אתמול חיסל כמעט סופית את סיכוייה של באר שבע לעלות לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. הקבוצה למעשה כבר לא תלויה רק בעצמה. כדי שזה בכל זאת יקרה צריכה באר שבע לנצח את שני משחקיה האחרונים במסגרת בית 3: סלביה פראג בחוץ ביום חמישי הקרוב וניס הצרפתית בבית שבוע לאחר מכן. במקביל, שלברקוזן תנצח במחזור הסיום את הצ'כים.