"האתגר עצום, אבל יותר מכל דבר חשוב לנו שהקהל יהיה איתנו ויתמוך בנבחרת". כך אמר ערן זהבי, רגע אחרי תוצאות הגרלת מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר. ישראל, כידוע, שובצה בבית אחד יחד עם דנמרק, אוסטריה, סקוטלנד, איי פארו ומולדובה.
"יותר מדי זמן מתקיימים משחקי הנבחרת ללא קהל וזה כל כך חסר לנו", הוסיף זהבי. "אני משוכנע כי גם בבית מאתגר, עם נבחרות ושחקנים מהצמרת האירופית, יהיו לנו הרבה רגעים בהם נסב גאווה לאוהדים. סקוטלנד ואוסטריה כבר חלק מאתנו כמעט, הוכחנו שאפשר להתמודד מולן ואני מאמין כי אם נמשיך בהתקדמות שלנו, זה יהיה קמפיין צמוד עד הסוף".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
אופטימי. זהבי
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
השער המדהים של ערן זהבי
השער המדהים של ערן זהבי
זהבי כובש מול אוסטריה במשחק האחרון בווינה
(צילום: רויטרס)
וילי רוטנשטיינר, שלא ברור עדיין אם ידריך את נבחרת ישראל בקמפיין אך משמש כמנהל הטכני שלה, הוסיף: "אני לא יודע מי יהיה מאמן הנבחרת, אבל אין ספק שזאת הגרלה מעניינת. עבורי, כמובן שמפגש נוסף עם אוסטריה הוא מרגש במיוחד. אנחנו מכירים היטב שתיים מהיריבות והתמודדנו מולן בהצלחה. ההתקדמות של הנבחרת היא סיבה טובה להיות אופטימיים לגבי הסיכויים".
אופיר מרציאנו: "כמובן שאין דבר כזו הגרלה קלה, אבל אלו נבחרות שעם אמונה, מזל ועבודה קשה נוכל לעשות מולן דברים יפים בקמפיין הקרוב". ניר ביטון, לעומת זאת טוען: "בית על הנייר מעט מטעה. נבחרות לא הכי סקסיות, אבל בית קשה מאוד מאוד".
נטע לביא: "בית מאתגר, עם נבחרות שהתחרינו מולן כמה פעמים בשנים האחרונות. כנבחרת אנחנו צריכים תמיד להאמין לשאוף ולחלום כי ראינו כבר שכשאנחנו משחקים כיחידה אחת הכל אפשרי"
3 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
יישאר מאמן הנבחרת בקמפיין המוקדמות? רוטנשטיינר
(צילום: EPA)
יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון: "הגרלה מרתקת שמבטיחה אתגר גדול לנבחרת שלנו וכדורגל ברמות הגבוהות ביותר. אנחנו שואפים כמובן למיצוי הפוטנציאל המבטיח של השחקנים שלנו והנבחרת, אבל מעל לכל מייחלים כבר לחזרת אוהדי הנבחרת אחרי הנתק הארוך והכואב שנכפה על כולנו בעקבות נגיף הקורונה. בשבועות הקרובים נסיים את הליך בחירת המאמן ונתחיל בהיערכות למפגשים הצפויים ולמאבק כמיטב היכולת על מיקום גבוה והצגת כדורגל התקפי ויוזם שמאפיין את הנבחרת שלנו. יחד עם הקהל התומך והנאמן של הנבחרת הכל אפשרי".