רן בן שמעון התנצל. מאמן מ.ס אשדוד ניסה להרגיע את הרוחות אחרי הדברים הקשים שהטיח בצוות השיפוט ששפט בהפסד קבוצתו 2:1 בסמי עופר ביום שבת והחלטת תובע ההתאחדות לכדורגל אתמול (ראשון) להעמידו לדין.
בן שמעון הסביר: "ברצוני להבהיר ולהדגיש כי הביקורת שהשמעתי בסיום המשחק מול מכבי חיפה נבעה מתסכול מתמשך בשבוע האחרון לנוכח חוסר האחידות המקצועית בשימוש במערכת ה-VAR. אני סבור כי זהו נושא מורכב הדורש דיון, למידה והעמקה בעיקר בשימוש האקטיבי והפסיבי של צוותי השיפוט על המגרש ובניידת ה-VAR".
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון. ביקורת מתוך תסכול
(צילום: עוז מועלם)
"השופטים הם חלק מובנה במשחק ואין לי דבר אישי נגדם, ההפך הוא הנכון", הוסיף המאמן. "ובכל זאת, באם מי מצוות השיפוט נפגע מדבריי אני מצר על כך ומתנצל בכנות רבה".
בן שמעון בחר לתקוף בסיום ההפסד השני ברציפות של אשדוד את איגוד השופטים, ובעיקר את שופט ה-VAR, דניאל בר נתן: "יש ארגון שאסור לדבר עליו כי אז אתה יושב בחוץ כמה שבועות. דניאל בר נתן לא מצליח להבין כי הוא לא הגיע מהכדורגל, הם באים מהכיתות. בגלל זה חוסר האחידות שלהם צועק לשמיים, אני לא יכול להגיד מה אני חושב על החבר'ה הללו כי אקבל הרחקה".
2 צפייה בגלריה
השופט פוקסמן בוחן פנדל ב-VAR
השופט פוקסמן בוחן פנדל ב-VAR
השופט פוקסמן בוחן פנדל ב-VAR
(צילום: עוז מועלם)
בנושא אחר, צ'יקו אופואדו שסיכם את תנאיו בקבוצה, אמור לנחות ביממה הקרובה ולאחר שיעבור בדיקות רפואיות מקיפות, יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.