מינהלת הליגות פרסמה אתמול את ריענון ההנחיות לקבוצות המקצועניות, שכולל את הדרישה להישאר בבידוד. אולם, הנחיות אלו יהיו תקפות עד לחתימה על המתווה שנחשף לראשונה ב-ynet, לפיו מגבלה זו תוסר עד לפתיחת עונת המשחקים משחקני שתי הליגות המקצועניות.
לקראת משחקי גביע הטוטו שייפתחו מחר (שבת), שחקנים מליגת העל הודו כי אינם מקפידים כלל על עניין הבידוד, זאת למרות התמריץ בסך 400 אלף שקל עליו הצהירה המינהלת לקבוצות שימלאו את ההוראות. מכבי תל אביב מסתמנת כמקפידה היחידה, בעקבות החשש מהדבקה לקראת משחקה הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות בעוד כעשרה ימים.
1 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
בינתיים הוא כבר בבידוד. איתי שכטר
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
ביום ראשון הקרוב יתקיים שולחן עגול בנושא הספורט, ובו בין היתר יהיה ניסיון להסדיר רשמית את סיכום הפגישה מלפני שבועיים. עיקרי הנושאים יהיו הסרת הגבלת הבידוד מהשחקנים, ובמקרה של הדבקת שחקן לא כל הקבוצה תצטרך להיכנס לבידוד - אלא תעשה בדיקת קורונה או חקירה אפידימיולגית ולפיה יקבעו האם שחקנים נוספים יידרשו להתבודד גם הם.
במסגרת הדיון בראשון, ישתתפו המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו, ראש מטה משרד התרבות והספורט גיא גוטמן וגורמים נוספים בספורט, בהם אנשי ההתאחדות לכדורגל. בין שר התרבות והספורט חילי טרופר, לשר הבריאות יולי אדלשטיין קיימת הסכמה לגבי המתווה עוד מהפגישה שנערכה ביניהם לפני כשבועיים, והחותמת הסופית צריכה להתקבל בימים הקרובים.