עכשיו זה רשמי: איתי שכטר חתם על חוזה לעונה שלישית במכבי תל אביב. החלוץ קיצץ 60 אחוזים וישתכר ב-150 דולר כשכר בסיס. שכטר, שהצטרף לקבוצה בקיץ 2018 זכה עמה בשני תארי אליפות רצופים, וכבש 14 שערים ב-80 הופעות בכל המסגרות. במכבי כבר פנו לשכטר עם הצעה לחוזה חדש עוד בשבוע שעבר, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט.
"אני שמח להישאר במכבי ולהמשיך ללבוש את המדים של אלופת המדינה", אמר החלוץ בן ה-33 לאחר החתימה. "בשנתיים האחרונות זכיתי עם מכבי בשתי אליפויות ורשמנו לא מעט הישגים, אבל הרעב רק גדל, אנחנו מכוונים הכי גבוה. יש לנו מטרות חדשות".
3 צפייה בגלריה
ממשיך לעוד עונה. שכטר
ממשיך לעוד עונה. שכטר
ממשיך לעוד עונה. שכטר
(צילום: מכבי תל אביב)
3 צפייה בגלריה
שרן ייני
שרן ייני
שרן ייני
(באדיבות: מכבי תל אביב)
גם שרן ייני חתם על חוזה לעונה נוספת. הקפטן שישתכר ב-170 אלף דולרים לעונה, אמר לאחר החתימה: "מכבי תל אביב היא הבית שלי – תמיד הייתה ותמיד תהיה. אני גאה להודיע שאהיה חלק מהקבוצה גם בשנה הבאה. העונה הזו חשובה במיוחד". טל בן חיים (החלוץ) סיכם גם הוא את תנאיו לעונה הבאה. האלופה חשפה היום את מדי הבית שלה לעונת המשחקים הקרובה, אותם לבשו שכטר וייני במעמד החתימה.
במכבי עדיין מסמנים את היווני יורגוס דוניס כמועמד המוביל לאימון הקבוצה - כך נודע ל-ynet. מי שסיים לאחרונה את העונה בפנאתיינקוס והצליח לקחת את המועדון המפורק למקום הרביעי בליגה היוונית מקורב מאוד לאחד משני האנשים החזקים ביותר בקריית שלום, ג'ק אנגלידיס. "יש לי עוד כמה הצעות, אני גם מדבר עם מכבי ת"א, בואו ונראה מה יקרה בימים הקרובים", אמר דוניס ל-ynet ספורט. "אני צריך לקבל החלטה ונראה מה יקרה".
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
"יש לי עוד כמה הצעות". דוניס
(צילום: AP)
במכבי כבר בחנו מספר מועמדים לאימון הקבוצה, אולם זה לא צלח מטעמים כלכליים. מעבר לדוניס, שעימו כבר מקיימים מו"מ, במכבי בחנו את האפשרות לצרף את מאמנה המפוטר של הופנהיים, ההולנדי אלפרד שרובר, שהרוויח אשתקד כ-800 אלף אירו. ההולנדי אישר בכלי התקשורת בארצו כי הוא שוקל את ההצעה שקיבל מהמועדון הישראלי. בכל מקרה, בשל ההנחיות החדשות של מנהלת הליגה יוכל המאמן הנבחר, לכשיגיע ארצה, להעביר ללא צורך בבידוד את אימוני הקבוצה.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, ברגע שמכבי לא זימנה את דור מיכה ועומר אצילי למבדקים הרפואיים, הם כבר הבינו שהם בדרך החוצה. במכבי התקבלה החלטה עקרונית כי הם לא ימשיכו. סוכנם של מיכה ואצילי, רונן קצב, כבר בוחן בעבורם הצעות. בעוד מיכה מתכוון לצאת לחו"ל, אצילי בשל דרישות משפחתיות מתכוון להישאר בארץ, אולם לא נראה כי תהיה לו אופציה באחת הקבוצות הגדולות, שלא תקלוט אותו.
פורסם לראשונה: 09:22, 27.07.20