יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, ייפגש כבר בשבוע הבא עם וילי רוטנשטיינר על מנת לדון ביניהם באפשרות כי האוסטרי יישאר בכדורגל הישראלי, כפי שפורסם השבוע ב-ynet. המטרה: שרוטנשטיינר ישוב לתפקיד המנהל הטכני.
אחרי קמפיין התמיכה של שחקני הנבחרת באוסטרי על מנת שימשיך על הקווים, המגמה להשאירו רק כמנהל טכני, כזה שיהיה אחראי על פיתוח הכדורגל והנבחרות הצעירות. במידה והוא יסכים להמשיך בתפקיד, נראה כי הוא יקבל אפשרות גם למגע עם הנבחרת הבוגרת על מנת לשמר את מה שהשריש בקמפיין האחרון שלו. מה שברור כי כבר התקבלה החלטה כי רוטנשטיינר לא יעמוד על הקווים בקמפיין הבא.
3 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
יישאר כמנהל הטכני? רוטנשטיינר
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
המועמד המוביל. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
על מנת שרוטנשטיינר ימשיך כמנהל טכני, והוא כבר התבטא ביממה האחרונה ואמר כי יהיה מוכן לבצע את התפקיד לשנה וחצי (עד יוני 2022), יצטרכו להתקיים שני תנאים ברורים: אור ירוק של האוסטרי לחזור לתפקידו המקורי, מאחר והוא יכול על פי חוזהו לא להמשיך ולקבל בכל זאת פיצוי בסך 700 אלף שקל. התנאי השני, תפקידו יוגדר לו הפעם בצורה מאוד ברורה והוא יפוקח.
"בדיעבד חסון קיבל את ההחלטה הנכונה בתקופה הזו עם המינוי של רוטנשטיינר, שעשה את אחד הקמפיינים הטובים בשנים האחרונות והציב סטנדרטים מקצועיים שצריך ללמוד לשמר אותם", אמרו בנבחרת.
3 צפייה בגלריה
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
"קיבל את ההחלטה הנכונה". חסון
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
עוד החלטה שהתקבלה היא מינוי של מאמן לאומי חדש בתוך חודש, כשהמשימה הראשונה שלו תהיה במרץ הקרוב, עם שלושה משחקים במסגרת מוקדמות המונדיאל. מי שצפוי להתמנות בהמלצת ועדת האיתור, הוא מאמן הפועל ב"ש יוסי אבוקסיס. הוחלט מראש כי לא ימונה מאמן זמני לשלושת משחקי מוקדמות המונדיאל, ולכן כבר בחודש הבא יהיה מאמן לאומי חדש.