בהתאחדות לכדורגל כבר התקבלה ההחלטה כי וילי רוטנשטיינר לא ימשיך כמאמן לאומי אחרי המשחק הערב (רביעי, 21:45) מול סקוטלנד זאת אחרי שעוד שקלו את המשך העסקתו במקרה והיה מסיים במקום הראשון בליגת האומות.
לכן בפגישה שתתקיים בין האוסטרי לבין יו"ר ההתאחדות אורן חסון בשבוע הבא, הוא צפוי לקבל הצעה להמשיך לשנה וחצי כמנהל הטכני, כשנכון לעכשיו ההערכה בהתאחדות כי ירצה להישאר בכדורגל הישראלי עד יוני 2022.
2 צפייה בגלריה
תמונה של וילי רוטנשטיינר
תמונה של וילי רוטנשטיינר
לשני הצדדים אפשרות לסרב לשיתוף הפעולה. וילי רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שצפוי לעמוד על הקווים החל ממרץ הקרוב, כשיחל קמפיין מוקדמות המונדיאל, בו תהיה ישראל מדורגת בדרג הרביעי בהגרלה בתיערך בעוד כחודש, הוא יוסי אבוקסיס, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
למאמן הפועל באר שבע יש חוזה עד לתום העונה במועדון, ולכן המטרה תהיה להגיע להסדר מול מחזיקת הגביע על מנת לשאול במקרה כזה לשני המשחקים במרץ והחל מיוני יעבוד אבוקסיס במשרה מלאה כמאמן הנבחרת.
בפגישה בין חסון לרוטנשטיינר בשבוע הבא תתקבל החלטה סופית לגבי המשך העסקתו כמנהל טכני, כשלשני הצדדים ישנה אפשרות להודיע על סיום העבודה, כך שבאופן עקרוני יכול רוטנשטיינר להודיע כי אינו מעוניין להישאר בארץ ובכל מקרה גם אז יקבל את הפיצוי שהוסכם מראש, 700 אלף שקלים נטו.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס על הקווים
יוסי אבוקסיס על הקווים
באר שבע תקבל פיצוי. יוסי אבוקסיס
(צילום: אורן אהרוני)
הנבחרת תעלה הערב למשחק האחרון בעידן האוסטרי על הקווים מול סקוטלנד, ואחרי שבתחילת השבוע עוד דיברו לפני ההפסד לצ'כיה על אפשרות לסיים במקום הראשון בבית, המטרה כעת להישאר בדרג השני.
"חשוב לכולנו שנבחרת ישראל תישאר בדרג השני, זו אחת משתי המטרות שהצבתי לכם מפתיחת הדרך שלי ולכן צריכים לעלות הערב ולנצח את סקוטלנד", אמר רוטשנטיינר לשחקנים.
המאמן לא תרגל הרכב לקראת המשחק בנתניה, כשברור כי במקום חאתם אל-חמיד המורחק ישחק אוראל דגני או שרן ייני, ישנה התלבטות בין טאלב טואטחה, שהציג משחק ירוד במיוחד נגד צ'כיה, לסאן מנחם. אחת האפשרויות היא שמנור סולומון ישחק מתחת לשני החלוצים, כשבמקרה כזה יהיו אלו ערן זהבי ושון וייסמן.