נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, פרסם היום (חמישי) מכתב תודה לאוהדי הקבוצה - שחגגו עם השחקנים את האליפות הראשונה מזה עשור - ושם התייחס, בין השאר, גם לסערת שירי הנאצה נגד מכבי ת"א ששרו דולב חזיזה ועומר אצילי.
"במשחקנו האחרון, הוכחתם פעם נוספת מהו עוצמתו של המועדון שלנו. את העונה התחלנו עם מטרה אחת - אליפות! הבאנו מאמן ראוי, שהביא איתו צוות עוזרים מנוסים, התחזקנו במספר עמדות ויצאנו לדרך. ההתחלה הייתה מבטיחה וראינו ברכה בעמלנו", פתח שחר את המכתב. "לצערנו פגעה בנו הקורונה, אבל האמנו שנגיע למטרה אותה סימנו. מעדנו מספר פעמים ובהתאם חילקו לנו "ציונים", מבלי לדעת מה חוזקנו האמיתי. שחקנים מוכשרים, חדר הלבשה נפלא ומאמן שיודע לחזק את כולנו בנחישותו ונטע בכולנו (הצוות, השחקנים והבעלים) את התחושה שנגיע למטרה".
3 צפייה בגלריה
יעקב שחר מניף את צלחת האליפות
יעקב שחר מניף את צלחת האליפות
יעקב שחר מניף את צלחת האליפות
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
רמי גרשון ויעקב שחר
רמי גרשון ויעקב שחר
מכתב תודה לאוהדים. שחר
(צילום: עוז מועלם)
"כשהזכרתי קורונה, התכוונתי בין השאר לפגיעה קשה במיוחד ולא רק כספית, אלא גם במועדון, שרגיל לשחק בנוכחות קהל עצום ותומך שמלווה את הקבוצה בבית ובחוץ, לעומת מספר קבוצות שרגילות לשחק ללא קהל. אני מייחל שבמשחקי הבית בעונה הבאה נאמר "מצטערים, אזלו הכרטיסים", כמו שהיה במשחק ביום ראשון האחרון".
שחר הוסיף: "אני מודה לברק בכר, לצוות המאמנים, לצוות הרפואי, לשחקנים ולכל העובדים במתקן האימונים, ציון ביטון ואנשיו, שמפנקים את הבוגרים והנוער במגרשי דשא נפלאים. מודה למנכ"ל אסף ולסמנכ"לית דלית ולכל בעלי התפקידים שפועלים במסירות ובמקצועיות. בזכות כולם הגענו למטרה שסימנו. תודה לכולם מעומק ליבי".
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
"בהזדמנות זו אני פונה אל יושבי היציע הצפוני. יש מספר שירים גסים, ניבולי פה לשמם, שפוגעים ברושם הנפלא של העידוד שלכם ואינם מתאימים למועדון מכובד כמונו. עליכם לקחת בחשבון שלידכם וביניכם יושבות משפחות, כולל נשים וילדים, ושהטלוויזיה מביאה את התמונות והקולות שלכם למאות אלפי בתים בישראל ובחו"ל. שחקני הקבוצה שנגררו לשיר אתכם ייענשו. מכם אני מבקש למצוא תחליפים למספר שירים ושכולנו נוכל לשיר אתכם. אני מודה לאוהדינו הרבים על התמיכה ועל הברכות ומצפה לראות את כולכם בעונה הבאה".